Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä eroa orig. DTM- ja Votex-helmoilla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mitä eroa orig. DTM- ja Votex-helmoilla?

Hankintalistalla olisi seuraavaksi oem-henkiset hieman levittävät helmat B6:een. Ymmärtääkseni B7-korimallin DTM-editionin helmat ovat plug and play-kamaa, joskin osoittautuivat vaikeiksi löytää.
    Olen törmännyt netissä Votex-nimisiin helmoihin, jotka ovat mielestäni samanlaiset? Kaipaisin havaintoja siitä, että mitä eroa näillä alkuperäisillä DTM-osilla ja Votex-helmoilla on? Ovatko ihan samat, onko muotoeroja, laadullisia eroja, jne. En haluaisi mitään teippikiinnitteisiä teinivirityksiä!

Poltteleva kysymys olisi myös, että mistä näitä oikein saa? Googlettelin asiaa jo, sekä kurkkasin saksan ja brittien ebayt ja huonoin tuloksin =/

Ovat aivan erinäköiset sarjat.

B6sen votex kamat ainakin ovat käsittääkseni sellaisia jotka tulevat alkuperäisten osien päälle joten jää kivat saumat osiin.

Kumpaakin luulis saavan tiskiltä osanumerolla tilaamalla.

Comment

Votexin B6-osien valmistus lopetettiin tuossa vuosi-pari sitten. Ameriikan foorumeilla oli juttua kun oli Votexien loppuunmyynti aika reiluilla alennuksilla. Tämä siis sieltä luettua, en mee takuuseen että 100% totta.

Comment

Jos nyt OEM henkistä ja plug and play korisarjaa haluat niin Caractere on oiva vaihtoehto.

Comment

Kirjoitellaan tänne nyt itsekin päivitystä =)

Audizineä ahkerasti selanneena olen minäkin tullut siihen tulokseen, että tuota B6:een tarkoitettua Votex-sarjaa ei enään valmisteta ja se on tuollaista päällelätkittävää mallia. Saman lähteen mukaan B7:aan tarkoitettu Votex-sarja on sellainen, joka on ulkonäöllisesti käytännössä sama, kuin OEM B7 DTM-helma ja korvaa kokonaisuudessaan alkuperäisen helman. Tämä palikka pitäisi olla myös täysin yhteensopiva B6:een.

Ei ole pöllömpi tuo Caracterekaan, mutta tuo B7 Votex olisi nyt tähtäimessä =)
          Vielä pitäisi tuo ihana vaimoke puhua ympäri, kun sieltä tuli tänään aihetta sivutessa ehdottomasti EI :D

Comment

Tuossa ainakin yksi paikka josta noit dtm helmoja löytyy (tiiä sitten toimittavatko eurooppaan):

http://www.europrice.us/

Comment

Minulta löytyy yksi täydellinen B6 "Votex" korisarja joutilaana tallilta. On siis kopiosarja alkuperäisestä mutta ihan laadukas ja pienellä työllä saa nätisti istuvan. Edukkaasti lähtee tilaa viemästä jos kiinnostaa?

Tässä autossa on samanlainen sarja.: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t...6bc43d57e6558f

Comment

Kolmas vaihtoehto on Seat exeon sport kitin helmat. Niissä on vaan takana se sauma, eli ovat kaksi osaiset. Siksi en itse niitä kelpuuttanut. Itse päädyin dtm helmoihin..

Comment

Working...