Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 1.8 20v -98 hammastanko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b5 1.8 20v -98 hammastanko

    Autolla ajettu 190tkm. Kun kääntää rattia vasemmalle, melkein lopussa kuuluu ''narinaa'' melko läheltä kojelautaa ja kolahtaa. Oikealla kääntäessä sama kolahdus kuuluu heti alussa muttei ääntele muuten. Kiinnostaisi vaan tietää, onko kyseessä hammastanko vai voiko raidetangonpäät tai ylätukivarret ''narista''?
    Ohjausaksilassa on vähän välystä.
    Viimeksi muokannut Muhuveli; 25.6.2012, 13:31.

  • #2
    Itellä tuli samanlaista natinaa tosta omasta 200:sta. Iskarin yläpään laakeria kaikki epäili, mutta viaksi paljastui ohjauksen kaasu iskunvaimennin. Otin sen pois niin natina loppui.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja HallaMaster Näytä viesti
      Itellä tuli samanlaista natinaa tosta omasta 200:sta. Iskarin yläpään laakeria kaikki epäili, mutta viaksi paljastui ohjauksen kaasu iskunvaimennin. Otin sen pois niin natina loppui.
      Muuten vois passata, mutta A4:ssa ei ole tuota ohjauksen iskunvaimenninta, eikä yläpään laakeriakaan kun ei ole etupää toteutettu McPherssonin kaavalla niinkuin 200:sessa.

      voiko raidetangonpäät tai ylätukivarret ''narista''?
      Voi ne narista, ei olisi ensimmäinen jossa olisi tukivarsien pallonivelet kuivuneet. Yleensä ääntävät myös joustossa jos ovat kuivahtaneet. Kuivat nivelet ei kyllä kolahda jos ovat timmit, tai ainakaan ei yhtään ole tullut vastaan.

      Comment


      • #4
        Narina vaimeni hieman kun suihkuttelin wd-40 iskarin yläpäähän, sekä niveliin. Kolahduksesta sen verran että paikannin kyseistä ääntä ohjauksen ristinivelelle vai voiko kyseessä olla hammastanko, sillä ääni kuuluu heti rattia käännettäessä kumpaan suuntaan tahansa? Ja saako vaivalle tehtyä mitään uusimatta koko hammastankoa tai aksilaa?

        Comment

        Working...
        X