Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS6 look verkon kiinnitys puskurin aukkoihin.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS6 look verkon kiinnitys puskurin aukkoihin.

Millä tavalla olisi fiksuinta laittaa palikat kiinni puskuriin irroittamatta sitä? Mulla on oikean kokoiset palat verkkoa, mutta ei ne tahdo pysyä aloillaan sen vertaa, että sikaflex 521 kuivuisi. Ideoita?
    Viimeksi muokannut yinx; 6.5.2012, 01:50.

Saisko ne pysymään aloillaan sen aikaa jos laittaa roudarin teipillä? Tai sit verkon reiästä naru läpi ja kiristää johonkin kiinni?

Comment

Nippusiteet on toimivaa tavaraa. Itsellä on ilman liimoja nippareilla kiinni erinäisistä piilossa olevista paikoista.

Comment

Puskurin kaarevuus moneen suuntaan tuossa ongelman tekee. Minä sipaisin alkuperäisistä sumuvaloritilöistä siivun pois ja leikkasin siihen sopivan palan uutta verkkoa. Sikaa väliin ja ruuvipuristimilla ja nippareilla muotoon siksi aikaa kun kuivuu. Sitten menee alkuperäisillä kiinnikkeillä puskuriin kiinni ja saa tarvittaessa hinauslenkinkin paikalleen.

Comment

Omaani laitoin kuumaliimalla alkuun ja jäähdytin sen vielä kylmäsprayllä, niin ei tarvinnut venailla jäähtymistä. Lopuksi kiinni sikaliimalla. Hyvin on pysynyt.

Comment

Täytyypä kokeilla tuota kuumaliimaa jos vielä innostuu harrastamaan, kiitokset vinkistä :)

Comment

Sais muuten varmaan siistimmän tuolla liimalla, sika kun vähän pursuaa ja nyt käytön jälkeen huomaa, että sikapurskeet muuttaa väriään aavistuksen eri tavalla kuin itse verkko. Vaikka koko roskan kiveiskumaalilla vedinkin yli.

Comment

Working...
              X