Eli kyseessä konepellissä olevien kiveniskeytymien korjaamista joita on erittäin paljon, koko konepellin etuosa ja sitten keskemmällä sielä sun täälä.. Ja ajattelin unohtaa nuo paikkaukset tulitikuilta ym.. Koska ruisku ja ruiskutustaitoa löytyy tuon verta kyllä mutta en ole ennen nähny tuollaista konepeltiä joka noin pahasti kiveniskeytymiä täynnä.. 1-8mm koloja, alla yksi vaihtoehto ja toinen on että karhennan koko konepellin jollain 320:llä vedän happopohjaa paukkupullosta hiukan happopohjamaalia koloihin ja sitte filleriä parikertaa koko pellille uus värimassa+lakkaus kannulla. tai sitte kuten tuossa alla..
Meneekö sinne päinkään..
1.konepellin pesu ja rasvanpoistoaineella parikertaa pyyhintä.
2.kolojen pyöräytys hiomapaperista tehdyllä "poralla" ja ympäristön karhennus? 150?
3.kittaus
4.hionta 320
5.happopohjaa upol paukkupullosta
6.hiomaväriä upol filleri
7.hionta ja kokopellin karhennus 600 tai hienompaa..
8.putsaus paineilmalla/rasvanpoistoaineella
9.liimaliinalla pyyhintä
10.värimassa paukkupullosta paikkoihin
11.yliasti lakkaus kannulla ja jos lakkaa otan enempi niin toinenki kerta ja välissä hionta..
Meneekö sinne päinkään..
1.konepellin pesu ja rasvanpoistoaineella parikertaa pyyhintä.
2.kolojen pyöräytys hiomapaperista tehdyllä "poralla" ja ympäristön karhennus? 150?
3.kittaus
4.hionta 320
5.happopohjaa upol paukkupullosta
6.hiomaväriä upol filleri
7.hionta ja kokopellin karhennus 600 tai hienompaa..
8.putsaus paineilmalla/rasvanpoistoaineella
9.liimaliinalla pyyhintä
10.värimassa paukkupullosta paikkoihin
11.yliasti lakkaus kannulla ja jos lakkaa otan enempi niin toinenki kerta ja välissä hionta..
Comment