Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sivuvilkku A8

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sivuvilkku A8

Missä autoissa on samanlainen neliön mallinen sivuvilkku kuin A8:ssa?

Jos alkais tunaamaan ;)
    Mulla ei ole etkaa töissä.

Veikkaan A4:ää ja A3:a. Muistaakseni myös Skoda Fabiassa on hyvin samankaltainen vilkku.. Biltemasta saa ainakin nelkkuun sopivaa valkoista ja savunväristä vilkkua. Hanki sellaiset ja voit sanoa kaikille, että "tää on tuunattu skodan osilla, jotka on ostettu biltemasta...". :)

Comment

Golfin savunharmaat Motonetistä a`3,5e, sopii mustaan ainakin. Reikä ja johdot ainakin täsmäs mulla.

Edit: Cardic:t nämäkin tais olla (siks kai oli halvatkin), kirkkaitakin oli.

Comment

.. mutta ne ovat "kertakäyttöisiä". Mulle ei istunut ilman että olisi puukkoa näyttänyt (vilkulle, ei autolle ,-)) Klipsit on helposti poikki tms.
        Maar onhan ne niin halpoja ettei sen väliä.

Comment

No V8:in aioin laittaa cardicit, mutta sellasta paskaa, etten ehjänä saanut kiinni.

Pitää varmaa maksa kiltisti niistä boschilaisista jos niitä vaan saa.
          Mullahan on viininpunanen toi, joten kai siihen savunharmaakin menis.

Comment

Eikös noita ole punaisenakin, mistäs sellaiset löytäis? Itselle kelpaisi.

Comment

Ainaski tuolta noita punaisia ja muunkin värisiä: http://www.kcs.fi/inprosv.html

Comment

Motonet:
                Koodi:
                SIVUVILKKU    AUDI A8
                A8 sivuvilkku/oranssi. . . . . . . . . . . . . . . . . . .  48-4939     3.50 ???
                A8 sivuvilkku/savu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48-4940     6.50 ???
                Tuolta hain tuollaiset savunväriset. Sopivat erinomaisesti.

Comment

Mä ostin -98 A4 kirkkaat neliön muotoset sivuvilkut pari viikkoa sitten Merteilistä. á 8? johtoineen.

Comment

Working...
                  X