Selailin haulla ko asiaa ja löysin maininnan: " S 4 ... suojakumit saa vaihdettua yläpään irroittamalla.." Voisiko joku hieman tarkentaa ko operaatiota. Vuosihuollossa todettiin mm suojakumit rikki ja toisen etuiskarin vuotavan hieman. Muutakin pientä löytyi mm etujarruletkut vaihtoon sekä kaikki jarrupalat.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C 4:n etuiskareiden suojakumit
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
mulla sama homma tuloillaan, samalla vaihdan ne yläpään laakerit, ainakin toinen rahisee käännettäessä.
typ44:seen tein samaisen remontin pari vuotta sitten, jousipuristimista on apua, kun keulaa tunkkaa ylös iskari yläpäästään irroitettuna. Siis laakeria jos vaihtaa, kumin vaihto onnistuu ilmankin
Comment
-
Viime kesänä vaihdoin myös nuo kumit. Vetelin mattopuukolla vanhat hajalle ja revin ne jousien välistä. Uudet yläkautta paikalleen. Camberin säädin prikkojen jälkien perusteella samoille kohdille, kuin ennen oli.
Hyvä kun tuli puheeks tuo laakerien rahina käännettäessä, itsellä tekee juuri niin, en vain ole osannut yhdistää vikaa laakereihin, olen vaan luullut renkaan alla olevan hiekkaa tai renkaan ottavan riiskeläppiin. Minkäslaiset nuo laakerit on, onko joku standardimitta, vai VAG special? Etkasta ei paljo herunut tietoa.
Comment
-
Comment