Seuraavat kilkkeet tuli kiinni ekaan prototyyppiin. Auto S2 -93.
WWW-tarinoissa kerrotaan, että olisi bolt on tavaraa, mutta ei taida olla:
- RS2 jarrukannake
- käytetty Porsche Boxter S tai 996 C2/C4 etusatula (tehty 28mm levyille!)
(satulan ohjuritapeista koneistetaan kustakin 1mm pois, kun 30mm levy)
(Brembo satuloita saa Saksan Ebaystä huutokaupoista)
(RS2 pienepi satula on mäniltään isompi kuin Boxter S tai Seat R satula)
(Seat:n satula ei ole sama kuin Boxterin ; Boxterissa korkeampi ja isompi pala)
(Boxteriin saa myös EBC paloja kuten RS2 litle rediin)
- 314x30mm A8 / A6 jarrulevy VAG tai Bosch tuotteena
- VAG Avus vanne 16" ET37 (ettei mene 2x vannekertaa kumeineen uusiksi)
Osat kiinni ja vanetta kiinni. Vanne mahtuu "heittämällä", mutta ilmavara
on tiukimmillaan kehällä 0.8mm satulan ja vanteen välissä. ET ilmavara on ruhtinaallinen
Ilma riittää kehällä, muttei tarpeeksi. Jarrukaupias suositteli 3-4mm välystä.
Sovituskanaketta modataan 2mm alemmas ja sitten uusi mittaus.
Todennäköisesti sitten päästy kannakemittoihin, jotka
wwwBIRA.org system 3 -paketin kannakkeessa valmiina...
Vakiojarruletku on myös liian lyhyt, joten siihen pidempää tilalle.
WWW-tarinoissa kerrotaan, että olisi bolt on tavaraa, mutta ei taida olla:
- RS2 jarrukannake
- käytetty Porsche Boxter S tai 996 C2/C4 etusatula (tehty 28mm levyille!)
(satulan ohjuritapeista koneistetaan kustakin 1mm pois, kun 30mm levy)
(Brembo satuloita saa Saksan Ebaystä huutokaupoista)
(RS2 pienepi satula on mäniltään isompi kuin Boxter S tai Seat R satula)
(Seat:n satula ei ole sama kuin Boxterin ; Boxterissa korkeampi ja isompi pala)
(Boxteriin saa myös EBC paloja kuten RS2 litle rediin)
- 314x30mm A8 / A6 jarrulevy VAG tai Bosch tuotteena
- VAG Avus vanne 16" ET37 (ettei mene 2x vannekertaa kumeineen uusiksi)
Osat kiinni ja vanetta kiinni. Vanne mahtuu "heittämällä", mutta ilmavara
on tiukimmillaan kehällä 0.8mm satulan ja vanteen välissä. ET ilmavara on ruhtinaallinen
Ilma riittää kehällä, muttei tarpeeksi. Jarrukaupias suositteli 3-4mm välystä.
Sovituskanaketta modataan 2mm alemmas ja sitten uusi mittaus.
Todennäköisesti sitten päästy kannakemittoihin, jotka
wwwBIRA.org system 3 -paketin kannakkeessa valmiina...
Vakiojarruletku on myös liian lyhyt, joten siihen pidempää tilalle.
Comment