Alkuperäinen kirjoittaja makelja
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kromien, merkkien, vanteiden "Dippaus"
Collapse
X
-
Laitoin tuonne myynti-puolelle just ilmon... Jos et löydä muualta hyllytavarana tai haluat saada tän heti niin tässä olisi helppo tapa.
Comment
-
Heh, kuikelo matkii :) tosin itellä punanen q-lätkä takakontis. Nätti tuli kyllä maskista. Sopii tosi hyvin punaiseen autoon. Harmi, kun en ite hoksannut tota punasta merkkiä myös maskiin laittaa :)
Hyvin on vajaa vuoden jälkeen pysyny maski/keulan dipit vaikka oon talvella käyny muutamia kertoja harjapesussa. Loistavaa ainetta. Huvittais kokeilla kattokaiteisiin....
Comment
-
En osaa itse päättää, joten kysyn teidän mielipiteitä. Eli kuvassa tuo minun kutonen josta pitäisi perästä karsia/dippailla merkkejä. Rinkulat, s-line sekä quattromerkki jää ainakin, joille varmaan näytän plastidippia. Ongelma on nyt lähinnä nuo A6 merkki sekä 2.7t, enkä tiedä dippaisinko ne vai ihan raa-asti vaan helevadaan tuolta persiistä? Pahoittelen ettei suoraan takaapäin kuvaa ollut nyt saatavilla.
E: tuossa vielä uudesta keulasta kuva, quattro-tekstin vedän vielä valkoisella tai punaisella maalilla dipin päälle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ripper Näytä viestiHyvännäkönen tuli! Veditkö ruiskulla vai kannuilla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wmpt Näytä viestiMontas litraa meni ainetta about?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Samira91 Näytä viestiriittikö 3 kerrosta? Mistä dipit hankit?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestitartteeko maalipintaa käsitellä millä tavalla ennen dippausta, paljonka tuon dipin litrahinta on?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiKun katoin rikun auton kuvia niin rupes ajatus liitää ihan liikaa, tekis mieli dipata perheen molemmat menopelit ;))))
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiniinpä, miten lie kestää pesua ajan kanssa? pitänee ruveta kyselemään tarjouksia valkoisesta dipistä.
Comment
-
kyselin dipattu.netistä kun olivat koko auton dipanneet, niin viikon jälkeen painepesurilla ~260bar eikä mitään merkkiä irtoamisesta yms, sekä 2 viikon jälkeen käyttäneet harjapesussa ja sama tulos. niillä 30/70 suhde (ohenne/dippi) 5 kerroksen kanssa eli tuntuu pysyvän :) myös maalarinteippi pysyy, kuhan antaa 2vk kuivua eli 2väridippaus onnistuu ;)
Comment
Comment