Ai saatana toi valkonen on aikas nanna. Plastidip on omalta osalta jo todettu loistavaksi aineeksi vanteissa, joskaan "Gun Metal Grey" ei ole harmaa vaan enemmänkin tumman sininen :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kromien, merkkien, vanteiden "Dippaus"
Collapse
X
-
-
Pulju.net myy myös: http://www.pulju.net/tuotteet/lifest...asti-dip-spray
Mustaa tulee kuulemma 2-3 viikon päästä lisää tuonne kun kysyin asiaa.
Comment
-
-
Itsehän tilasin MVE-onlinesta.Tuli muistaakseni parissa tai muutamassa päivässä perille ja asiakaspalvelukin oli hyvää. Näyttää myös olevan halvempi, mitä muiden maahantuojien nettikaupoissa olevat purkit. Kyseinen firma onkin tuonut jo muistaakseni vuodesta 2010 Plasti Dippiä Suomeen.
Comment
-
Monet kaverit jo tästä puhukin, onpas mukavaa ainetta. Maski pitääkin heti laittaa uuteen uskoon. Mitenkäs jos laittais jalomuovihirvitykset sisustasta uusiksi Tällä?
itse itselleni vastaten. Kyllä tuon käyttö sisustassakin onnistuu
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakou Näytä viestiPakko kyllä nyt ihan kysyä, että mistä kannattaa dippaus-aineet suomesta ostaa? Ja olisiko Ghousti mahdollista saada kuvaa tuosta sun lopputuloksesta vanteiden kanssa?
Esim. MVE-online myy dippiä, ihan kilpailukykyiseen Suomi-hintaan. Hintahan Suomessa on aivan naurettava vrt. Jenkkeihin tai Britteihin, mutta minkäs taas teet. Ulkomailta vaikea tilatakkaan, kun on vaarallista ainetta, niin ei ihan joka firma toimitakkaan.Viimeksi muokannut Ghousti; 28.2.2013, 20:24.
Comment
-
Nyt ei osaa päättää. Valkoinen vai musta? Kyse siis vanteiden väristä ja kyseiset vanteet ovat CMS C4 8x18.
Saa sanoa suoraan mielipiteensä asiasta niin helpottaa päätöksen tekoa.
Kiitos Ghoustille kuvista.
Edit: Lisätään nyt vielä että auto on Tummansininen/melkein musta.
Comment
-
Itsekin olen miettinyt omiin MiM Amalfeihin joko mustaa tai punaista dippiä, niitä kun sattuu olemaan itsellä hyllyssä. Tosin olen päättänyt laittaa harmaaseen autooni jo mustat. Paljonkos Ghoustilla meni itse ainetta noitten 17-tuumaisten dippaamiseen suurinpiirtein? Monessa paikassa on lukenut että yksi kilikalipullo (315ml) per vanne, mutta vanteen kokoa ei olla juuri koskaan ilmoitettu. Itse kuitenkin tulen dippaamaan vanteet ruiskulla.
Comment
-
Ite dippailin kaverin vanteita valkoseksi. Taisivat olla 18" ja melko tiheä puola niin yks kilikoli oli vähä liian nafti määrä, mutta tuli kyllä valkoseksi, pikkusen puolan sisäpinnat jäi maalia vaile. Ruiskulla sama määrä olis luultavasti riittäny, koska silloin saa viuhkan säädettyä pieneksi ja kierrettyä puolan sisäpinnat tarkemmin.
Comment
-
Onko kellään kokemusta JOM Spray coater:ista? Vissiin samaa tavaraa kuin plastidip, mutta eri valmistajalta jos oikein ymmärsin? Täältä ainakin löytyy: http://www.revotec.fi/vannemaalit-c-633.html
Comment
-
Rohkea kokeilee. :)
Saisi muut sitten kuulla kokemuksia. Mua ainakin vähän jää mietityttää lupaus, että yhdellä purkilla maalaa 2 vannetta. Plastidip spraypurkilla kun maalaa neljä vannetta, niin 5 purkki olisi hyvä olla (ellei jopa 6), näin ollen +1 purkki per vanne...
Tosin en tiedä tarviiko tätä yhtä monta kerrosta kuin plastidippiä (5 kerrosta per vanne).
Comment
-
Millä rinkulat ja quattro-lätkä lähtevät maskista irti dippausta varten? Onko ihan vaan liimattu kuten takapellin mallimerkinnät vai jollain klipsuilla / piikeillä? Sinne väliin on vähän hankala ujuttaa siimaa kun rinkulat on upotettu maskiin. Takaluukun rinkulat lienevät kaksipuoleisella teipillä jolloin se lähtee siimalla "sahaamalla".
Vai kannattaako merkit maalata paikallaan?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jatama Näytä viestiKokemuksia, että kuinka hyvin tuollainen spraypuollo toimii vaakatasossa tai jopa hiukan alaviistoon suunnattuna?
Comment
-
Comment