Kellään kokemusta yks osasten lipallisten vanteiden dippaamisesta? Siis siten että lippa jätetään dippaamatta. Mahtaakohan onnistua?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kromien, merkkien, vanteiden "Dippaus"
Collapse
X
-
Itsellä sama operaatio edessä kunhan kuorma saapuu maahan. Eikai siinä sen kummempia kun teippaa lipan ja vetää värin pintaan?
Comment
-
Voi vitsi kun oli noussut tämä keskustelu, pakko dippailla oman kutosen konepelti kun näin hyviä ja kestäviä tuloksia saatu. Mitähän tuohon peltiin menis, riittääkö 3putelia? Ja miten tarkka tämä aine on pullon asennosta, onnistuuko pellin dippaus paikallaan? Ajattelin kokeilla tuota hongkongin tavaraa.
Comment
-
Peittääkö toi Dippi pieniä naarmuja vai onko pohjat tehtävä yhtä tarkasti kuin normaali maalilla maalatessa? Ajattelin maalata sillä meidän lava-auton lokasuojan kaaret ja niissä on kiven iskemiä.
Comment
-
-
Onko koko auton dipanneilla jo kestosta kertoa ? Kestääkö se pinnassa hyvin talven/kesän yli. Itsellä on kattokaiteessa ollut 4 kerrosta nyt 1.5 vuotta ja virheetöntä pintaa vielä, mutta sinne ei kiveniskuja jne paljon tulekkaan. Haalistuuko esim mattamusta kesän aikana paljon ? Jos tulee kiveniskuja ja ne paikkaa dipillä, niin jääkö häiritseviä värieroja vai tasoittuuko tosiaan tasaiseksi pinnaksi.
Comment
-
http://s938.photobucket.com/user/Kui...tml?sort=3&o=2 Tuossa linkki omasta vanteesta mitkä vedetty sillä kunnollisella aineella. Kuvan laatu ei ole hyvä (lumia 720)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viestiHaalistuuko esim mattamusta kesän aikana paljon ? Jos tulee kiveniskuja ja ne paikkaa dipillä, niin jääkö häiritseviä värieroja vai tasoittuuko tosiaan tasaiseksi pinnaksi.
Comment
-
Tässä on nyt tuon konepellin dippauksen tulos, 5 kerrosta on tuossa. Mastonin suutin ei ehken paras mahdollinen ole, muutama tipla tuli kun suutin kusi.Muuten ihan ok pinta omasta mielestä. Ainakin kevään nyt on tuo tuossa niin sais pahimmat kiveniskut vältettyä, katsotaan sitten miten pysyy ja miltä omaan silmään näyttää.
Tosiaan jos tallissa maalaatte niin maski miltein välttämätön, todella voimakkaasti haisee liuottimille ja ainakin mastonin aineessa ennenkuin uutta kerrosta lähtee vetämään niin kannattaa suihkauttaa jonnekkin muualle kuin auton pintaan.
Edit: Tosiaan, jos huonoa niin jotain hyvääkin, itse pidän tuosta mastonin suuttimesta kun saa sumun muodon muutettua pystystä vaakaan.Viimeksi muokannut pykiz; 19.3.2014, 11:46.
Comment
-
Ihan pätevää kamaa toi Mastonin kumimaali, ei ole kokemusta muista mutta tääkin toimii kyllä. Ohkasen tuntusta, videoiden perusteella aito vaikuttaa paksummalta. Huonona puolena mastonin pulloa täytyy pitää aika pystyssä ruiskuttaessa, paras olisi jos suorassa kulmassa ruiskuttaa.
Ja kyllä, jätin rinkulat kromisiksi.
Comment
-
Onko kellään kokemusta valkoisen dipin menestymisestä sivuhelmoissa? Pitäis tuon https://imagizer.imageshack.us/v2/80...r/822/vj7g.jpgd2 korisen A8 helmat saada korin väriin. Maalaus ei ole oikeen vaihtoehto, koska siellä on kumia, muovia ja peltiä.
Comment
-
Värin vaihtoa ei tarvitse muutoskatsastaa.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1...843#Pid1852206
ei taida tuo linkki viedä suoraan oikeaan kohtaan, mutta 6 luku Muutoskatsastus - 22 § Muutoskatsastusvelvollisuus
Comment
-
Ei taida oikein kuulua tähän keskusteluun. Varmasti olisi löytynyt vastaus jostain. Kyllä sen maalin saa siitä lähtemään, mutta vaatii se tietenkin työstämistä jonkin verran. Yksi vaihtoehto on, että suojaat vanteen muut pinnat ja koitat saatko lähtemään maalin huulista nitromorssin kanssa.
Comment
Comment