Onko mulla menny laakerit? Näin olen itseni antanut ymmärtää. Mutta koska olen täysi käsi näissä asioissa, niin mitä raati sanoo? Tämä soundi tulee aina silloin tällöin ja on selvästi kuultavissa sisällä ja vielä selvemmin ulkona.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 perä sanoo uuuooooouuuuu?
Collapse
X
-
Itse olen ymmärtänyt, että näitä ääniä metsästäessä vaihdellaan osia mutu-tuntumalla niin kauan että ääni katoaa tai lompakko pettää ;)
Comment
-
Normaaliajossa kuuluu ääni, ei säännöllisesti. Äänen voimakkuus on kohtuullinen, eli ulkoapäin kuultuna se on jopa huomattava. Välillä on vain uuoouuu, välillä sitten pidempi ulina. Mutta ulina on vähän väärä termi, sillä ääni ei ole korkea (ulina) eikä matala (urina), vaan jotain siltä väliltä. Normaali puheäänen korkeus. Noin. Aina oikealta puolelta (jossa muuten on jousi paskana, ja ottaa kiinni iskariin). Jousi ja laakerit vaihdetaan tänään - saapas nähdä kui käy äänen.
Comment
-
Siis oletko varma että se ääni tulee perästä? Vaihdelaatikko, tai torsen voi myös ääntä ihan samalla tavalla? Mutta todennäköisesti joku laakerivika oli se sitten missä tahansa. Eikös tuollaisessa tilanteessa kannata tsekata ja ehkä vaihtaa öljyt perään ja tehdä vaikka RVS käsittely. Tuo on ainakin edullisempi, kuin koko remppa ja helppo testata vaikuttaako mitään.
http://www.rvs-tec.com/Finnish/produ...sion_treatmentViimeksi muokannut Maxpres; 17.4.2012, 13:49.
Comment
Comment