Nyt kun Pasi sanoit, niin aloin miettimään, että maalauksen yhteydessä pitäskö steingrauta vähän muokata pronssiin taittavammaks...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS6 vanteiden maalaus. Mikä väriksi?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja V8 Sam Näytä viestiOnpa hieno väri!
Seuraavaksi tuon väriset!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiLaitappa hetimmiten kuvia kunhan saat värit niskaan. Ja sit myös kun auton alla.
Comment
-
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja V8 Sam Näytä viestiOlivat jotain tummanharmaan sävyä. Sanoin maalarille, että tuollainen väri omiinkin.
https://www.dropbox.com/s/0f74a9cii9...2014.47.53.jpg
Sinisiltä noi näyttää mun silmään. Ei ole vielä kumit päällä, eikä taida mennäkään vaan vien takaisin maalattavaksi. En pysty millään ajattelemaan vaaleanvihreetä autoa siniharmailla vanteilla. Ei ei ei... :D
Onneks on kitkat alla, pärjää pidempäänkin.
Comment
-
Hyvin mätsää kyllä väri auton alaosaan, tätäkö hait? Itse olen sitä koulukuntaa että vanteissa pitää olla kontrastia autoon. Omassa mustassa blackline A4:sessa oli mustat vanteet, ei toiminut mun mielestä. Räikein esimerkki olisi varmaan punaiset vanteet mun punaisen auton alle. Tässä tapauksessa olen itse päätymässä hopeisiin vanteisiin, on ainakin valikoimaa. Toinen esimerkki kontrasit on ne kultaiset rotat Jap3:n mustan risan alla, toimii.
En sano että tuo sun valinta olisi huono tuohon autoon, mutta kai niitä kuvia pitää katsella vähän aikaa. Makuasioista pitää riidellä.
Comment
-
No siinä se onkin, kun en todellakaan hakenut mitään samaa väriä. Ihan sattumaa tuo oli. Ei olis tullut mieleenkään maalauttaa auton väriin vanteita, siis tuohon tummempaan pääväriin. Alaosan kanssa sama väri ei niinkään haittaa itseäni. Luonnossa on muuten erinäköinen, kuin kuvissa.
Nyt kun on päivän kattellut tuota, niin passaa omaan silmään hyvin.
Comment
-
Jos itseä miellyttää niin se on pääasia. Ihan hyvältä näyttää mun mielestä, joskin lähikuvassa omaan makuun vähän turhan sinertävä ja flätti väri. Voi olla kuvaustekninen juttu. Muistaakseni orkkis plussan väri oli sellainen aidosti titaanin värinen, eli lievästi metallinen. Tuo vanteen keskikuppi näyttää olevan sitä sävyä.
Comment
-
Onhan se plussaronsun alkuperäinen kiiltävämpi, sävy näyttää kyllä omilla kaliproiduilla halpisnäytöillä olevan aika lähellä.
Kyllä, VPJ:n jumborisa kuvassa ;)
Toki alkuperäisen kuvan värisäädöistähän me emme tiedä, aika sinertävä tuntuis olevan koko kuva, minun kuvassa käynyt potosopin automaattisäädöt läpi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiHyvin sopii tuo väri noille vanteille ja passaa autoonkin. Sulla näyttää olevan RonSun maski A6ssa. Pitikö silpoa maskia vai peltiä että sait käymään?
Harald, ne on Rotit, ei rotat =)
Ei tarvinnut itse asiassa tehdä mitään RS:n maskin asennuksessa. Kävi ihan heittämällä. Oli maskia räplätty jo aikaisemmin jonkun muun toimesta.
Luulenpa, että omassa kamerassa on "se jokin", mikä saa vanteiden värin hieman vääristymään. Ei ole oikeasti noin sinertävät, kuin kuvissa.
Mitäs raati olis mieltä, jos maalais tuon auton nykyisen harmaan alaosan puolikiiltäväksi mustaksi? Mitenköhän passais? Jos joku osaa/viittii photoshoppailla, niin olis kiva. ;)
Sellaisen vedon taidan tehdä, että päräytän jarrusatulat kullanvärisiksi! Vois olla kiva kontrasti muuhun värimaailmaan, vai hä?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Carpio Näytä viestiMiksei nyt sitä pronssia (kultakin olis jees) jarrusatuloihin? Korinväriä alaosaa vielä niin tosi hieno tulee :P
Comment
-
Lainataas vähän topiccia muitten harmiksi :)
Eli 19" kuvan vanteet ois tarkotus roiskasta uuteen uskoon, mutta mikä väriksi. Tuo Samin vehkeen vanteet ei osu omaan silmään mustaan autoon.
Ei mitään kauhean "erikoista" vaan perussiistit ois ajatuksena.
Eli hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, värikoodi jos on tiedossa niin pääsee mallailemaan läpysköillä tms :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja toma- Näytä viestiEli 19" kuvan vanteet ois tarkotus roiskasta uuteen uskoon, mutta mikä väriksi.
Comment
-
Juu siis omaan mustaan en näe sopivaksi noita samin vanteita :) Ja maalata ne pitäisi koska maali on osittain irtoillut, perimätiedon mukaan tehokkaalla kuumapainepesurilla ei saa kovin läheltä pestä,ihme juttu? :)
Sama väri voisi olla kyllä aika passeli :) mutta vaihtelu virkistäisi myös.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja toma- Näytä viestiJuu siis omaan mustaan en näe sopivaksi noita samin vanteita :) Ja maalata ne pitäisi koska maali on osittain irtoillut, perimätiedon mukaan tehokkaalla kuumapainepesurilla ei saa kovin läheltä pestä,ihme juttu? :)
Sama väri voisi olla kyllä aika passeli :) mutta vaihtelu virkistäisi myös.
Comment
-
-
onko tarkotuksena maalata vaan yks vanne vai mihin originaali koodia kaipailet? nykypäivän automaalaamoistahan löytyy kamerat joilla saadan "kuvattua" alkuperäinen sävy.
Comment
-
Tarkoitus maalata koko setti ja samalla vaihtaa väriä eli mallikappaletta valokuvalle ei ole. Hopean sävyiseksi oli ajatus laittaa ja tässä malli väristä
Full Royal SilverViimeksi muokannut Mikse; 8.12.2012, 11:00.
Comment
Comment