Itsekin olen miettinyt, että olisikohan millainen homma saada leimaan esimerkiksi Low Toysin ilmajousipaketti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ilmajouset, pussit, kassit. ym aiheeseen liittyvä suhina.
Collapse
X
-
Vieras
Joo kyllä uudemmat laitteet eli noin vm 98-> pitää olla E-hyväksyttyjä osia. Joten ei käy Lowtoysin paketti.
Eli siis 1.1.1998 ja jälkeen rekisteröidyt ovat E-hyväksyttyjä autoja, joihin saa laittaa vain E-hyväksyttyjä osia. Kuten esim. alustasarjat.
Comment
-
Tietääkö joku minkälaista signaalia tulee D3 A8 akseliston korkeusantureista? Onko se vaan muuttuva jännite, vai PWM signaali? Kytkiksessä kun mainitaan yhden nastan kohdalla PWM.
Olisi vaan aika kiva laittaa säätöpotikat väliin jos sieltä tulee vain normaali muuttuva jännite.
Comment
-
Onkos jengillä kokemuksia et mistä kannattaa ilmajousituksia kysellä, ts. onko suomessa muita paikkoja ku Lowtoys?
Laittelin eilen Lowtoysille sähköpostia, mut ei oo mitään kuulunu... liekö lomalla vai ehtiikö muuten vaan huonosti vastailemaan sähköposteihin?
Alko eilisen "putkistonpaskomisen" jälkeen tosissaan mietityttää ilmajousituksen hommaaminen.
edit. tänään olikin tullu sivuilla päivitys et lomailee ens viikon, eli vielä pitäs siis olla töissä.
Comment
-
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja albanzo Näytä viestiOnkos jengillä kokemuksia et mistä kannattaa ilmajousituksia kysellä, ts. onko suomessa muita paikkoja ku Lowtoys?
Laittelin eilen Lowtoysille sähköpostia, mut ei oo mitään kuulunu... liekö lomalla vai ehtiikö muuten vaan huonosti vastailemaan sähköposteihin?
Alko eilisen "putkistonpaskomisen" jälkeen tosissaan mietityttää ilmajousituksen hommaaminen.
edit. tänään olikin tullu sivuilla päivitys et lomailee ens viikon, eli vielä pitäs siis olla töissä.
Comment
-
sain Tomin luurin päähän ja hetki keskusteltiin G.A.S. V1 -sarjasta... ja nyt on melko lähellä et tulee tilattua moinen sarja. Sen sais tyyppihyväksyttynä ja Tomi sano et katsastus onnistuu ilman ongelmia. Ja sellanen mulla olikin hakusessa, ku ei kiinnosta jumppailla jousien kanssa joka katsastukseen.
Kellään kokemuksia tosta ko. sarjasta?
Comment
-
Minulla audi A6:ssa ilmajousitus ongelma. Autossa on ilmajouset ainoastaan takana. Kokeilin kalibroida semmosella ohjeella jossa imajouset joka kulmassa mutta ei toimi tässä tapauksessa. Heittää herjan "Control Position not Learned" ja mittarissa palaa alustan merkkivalo. Olisko jollakin vinkkejä?
Comment
-
STANCE WORKS: WHAT DOES IT TAKE? BAGGING A CAR WITH THE AIR LIFT UNIVERSAL CRAFTER PACK
Eli juttua universaalin pussisarjan asennuksesta.
Comment
-
Googlettajat ovatkin tähän varmaan törmänneet, mutta linkitän siitä huolimatta. Mielestäni ihan kattava paketti DIY-asennuksesta ja tarvikkeista.
https://publications.theseus.fi/bits...pdf?sequence=1
Comment
-
-
pieniä ongelmia tullut talvella vastaan:
1. aamulla saattanut olla etu- tai takapäästä pussit tyhjänä, tankki tyhjänä ilmasta, eikä kompura oo saanut tuotettua pönttöön painetta. kompuran ku antaa siinä kohtaa huutaa tosi pitkään, ni on saanu sen verran painetta et pääsee ajamaan...
2. kompura huutaa autossa yksinään sillontällön, vaikka auto on jätetty pihalle pönttö täynnä ilmaa.
eli joku siellä on aina sillontällön vetäny jäähän, muuten on toiminu ihan hyvin.
Comment
-
Hartsi
Oisko sivukuvaa autosta laittaa niin sais jonkunlaisen käsityksen mitä tuo sentin lyhennus säätö-tankoihin vaikuttaa.Mulla ois sädettävät tossa pöydällä oottamassa asennusta.
Comment
-
Omassa A6:ssa tehtaan ilmajousitus ja tänään tuli säädettyä omaa alustaa alspäin. Kummallakin akselilla oli 5mm heitto ennen säätöö. Takapään sain balanssiin mut etupäässää jäi apukuskin puoli sentin korkaammalle kun kuski vaikka syötin toiselle puolelle 5mm enemmän (olisi oman matikkapään perusteella tuolla pitänyt tasoittua) madallusta kun toiselle. Tällä samalla 5mm erolla sain takanpään samalle korkeudelle.
Kokeilin vielä uudestaan ja pistin 15mm enemmän madallusta apukuskin puolelle mutta vieläkin jäi eroks sama 1cm.
Onko kellään muulla ollu ongelmia saada auto suoraan ja mikähän tohon vois olla avuks?
Comment
-
Olen hakenut omat säätöni puolentusinan mittauksen ja säädön kautta. Korkeuden mittaus, VCDS säätöjen muuttaminen, ilmajousille jumppaus ylös ja alas. Ja sama uudestaan monta kertaa. Ihan mutuna on tullut mieleen, että auto saattaa levätä lähinnä kahden jousen varassa ja kahden muun kulman mittaustulokset heittelee siksi.
Täällä kesäsäädöt on VCDS:n järjestyksessä: 394, 400, 395, 406
Comment
Comment