Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 konepelti ja facelift

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B5 konepelti ja facelift

    Onkos kellään tietoa, mitä olennaista eroa on tuolla perus A4 B5 konepellillä ja facelift mallilla ('96 vs '00). Olisikohan mahdollista lyödä facelift pelti tuon nykyisen tilalle, vai onko siinä jotai eroa mikä estäisi sen?

    Tiedusteltuani ainakin AudiCenteriltä, ainakin sieltä sanoivat, että ovat eri tuote, mutta ei osannu sanoa, ett mitä eroa niissä on. Kuvien perusteella mitä oon kattonu, niin ei ainakaan ole heti iskenyt silmään mitään erikoista.

    #2
    Kyllä ne käy ristiin, mutta tuulilasin pesurin suuttimet pitää vaihtaa peltiin sopiviksi. Muuta eroa niissä ei olekaan.

    Onpa kummallista etteivät osaa tuota eroa sanoa.

    Comment


    • #3
      Nojuu hieman pihalla vaikutti tämä hlö olevan, jonka kanssa puhelimessa keskustelin.

      Mutta hyvä tietää, että ristiin menevät (ollut hieman vähissä nuo pellit purkaamoissa/AVK:lla). Kun löytyi tuolta nettivaraosasta sopiva pelti, niin täytyypi käydä hakemassa pois. Pääsee sitten parin kk:n päästä työstää autoa uuteen uskoon. :)

      Comment


      • #4
        Jos suuttimet uuden pellin mukana saat niin aina vain parempi, ei tartte sitten niitä metsästää. Eli siis jossei Mikon viestistä käynyt selväksi ero, niin pre-faceliftissa suuttimet on pellin päällä ja faceliftissä pellin reunassa alapuolella, jolloin ei ole ylimääräisiä reikiä päällä.

        Comment


        • #5
          Juu selväksi kyllä kävi. Vaihtoehdoiksi jää sitten reikien työstäminen, tai sitten mikäli siinä on suuttimet (tai jos löytyy helposti jostain) niin käy se silleenkin.

          En ihan ole varma, että oliko siinä pellissä ne suuttimet, vaiko joutuuko erikseen hankkii mahdollisesti, mutta sen näkee huomenna kun käyn sen hakemassa.

          Comment


            #6
            Ei siihen kannata missään nimessä reikiä tehdä! Tulee vaan turhia mahdollisia ruostepaikkoja, ja esim vahaaminenkin on karvan verran vaikeampaa. Ennemmin uudet suuttimet, ei ne niin paljoa maksa. Vanhatkin saa kyllä modailtua konepellin etupuolelle jos ei raaski uusia ostaa.

            Comment


            • #7
              Joo kait sillee on sitten parempi. Vinkeistä paljon kiitoksia.

              Comment


              • #8
                Mitenkäs toi facelift eroo nornaalisti sit koko autona muutenkin kun konepelti ja ajovalot?

                Comment


                  #9
                  Ovien kahvat ja kylkivilkut on ainakin erlaiset. Takavalot myös.

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s
                    Ovien kahvat ja kylkivilkut on ainakin erlaiset. Takavalot myös.
                    Joo faceliftissä on kahvat jotka jää käteen kun prefaceliftissä on vähän kestävemmät. :)

                    Comment

                    Working...
                    X