Vaihdoin molemmat etupyörän laakerit jonka jälkeen alkoi abs häiriö. Kun saapuu esim risteykseen ja alkaa jarruttamaan niin kaikki ok mutta kun vauhtia enää n.15-20km/h niin absit lyö päälle. Mielestäni auto yrittää silloi kammeta oikealle eli jarru vapauituisi vasemmasta pyörästä. Pääseekö sinne anturile enää kasassa ollessa puhaltelemaan paineilmaa jos sinne olisi jäänyt vaikka jotain likaa? Paljon sen anturin ja kehän rako pitäisi olla? tuli mieleen että jos se anturi on päässyt jostain syystä vähän kauemmaksi niin ei lue enää kunnolla. Vikakoodeja ei ollut eikä liitoksissa mitään sanomista.
Ps. Vaihdoin samalla myös murroksenkumit ja pesin murroksen kunnolla sisä/ulko puolelta. Putsasin myös paineilmalla abs kehät puhtaaksi.
Ps. Vaihdoin samalla myös murroksenkumit ja pesin murroksen kunnolla sisä/ulko puolelta. Putsasin myös paineilmalla abs kehät puhtaaksi.
Comment