Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteita Coupeen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vanteita Coupeen

noniin, elikkä pitäisi saada Coupeen (vm. -93 2.3l etuveto) uutta pyörää alle, kun sain tämänhetkiset tavallaan myytyä ;)
    nykyään näyttää about tältä:

Mutta ongelmaksi on muodostumassa nuo uudet vanteet, elikkä en oikein ole löytänyt mitään sopivan näköisiä vanteita tuolle 4*108 jaolle :/ Mitään sen tarkempaa visiota ei tulevista vanteista ole, muutakuin että kokoa on 17" tai 18" :)

Kertokaahan ideoita ehdotuksia mitkä olis sopivan näköiset vanteet tuommosen kulkineen alle. Ja jos jollakin on omakohtaisia kokemuksia siitä että minkä kokoiset/levyiset olisi tuommosen alla parhaat, tai minkälaisia ehdottomasti kannattaa välttää, niin kertokaahan ihmeessä =)

Ja se vielä että jos jollakin sattuu olemaan ylimääräisiä niin tarjouksia saa toki laittaa =)

Tutkiskelin itsekin aikanani Coupeen sopivia vanteita, ja tulin siihen tulokseen että 17 x 7,5 -tuumaiset vanteet 215/45-renkailla taitaisivat olla paras vaihtoehto. Leveämmät taitaa raapia kaariin, ja 18-tuumaisella pitää olla profiili jo epämukavan matala. Kyllä rengasliikkeistä löytyy sopivia vanteita, aloita vaikka tutkimalla netistä kauppojen sivuja.

Comment

Fondmetalilta ja MAK:ilta löytyy siistejä vanteita 4x108 jaolla

Itellä on 80 Fondmetalin 6900.

17x7,5 215/45 nakeilla. Takaa raapii välillä kaariin, mutta siitäkin ongelmasta selviää vasaralla, jota en oo jaksanu vielä tehä.

Pitääpä ottaa kuva, niin näkee kuinka "hyvin" jää tyhjää tilaa.

Comment

Coupessa ja B4:ssä on kaarissa enemmän tilaa kuin typ89:ssä.

Comment

http://www.rh-alurad.de/ Tuolta ainakin jotain

Comment

Mulla on Coupessa MIM:in Palermot 17x7" et37 koossa. Italialaiset halpisvanteet mut ihan ok ollu toistaseks. Ja kierros uusia maksoi baltiarallaa 400?. Ton näköset valssit. Ja kaarissa tosiaan on tilaa. Mulla on 225/45/17 kummit ja tilaa olis vielä. Oikeella eeteellä menis varmaan 245 tai 255 kumpat.

Comment

Mulla on tollaset 18" OZ Chrono Evot. Käy mun mielestä aika nätisti tohon autoon. Sen verran on tilaa, että joku 17"x9" vanne 225/45 kumilla menee ihan heittämällä alle jos vaan on oikealla ET:llä

Tässä on 10"x17" ja näyttää jo vähän ahtaalta :)

Comment

Working...
              X