Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 D2:n ajovaloumpion lasi? Tarvetta sellaiselle. ##Löytyi tarvikeliikkeestä##

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 D2:n ajovaloumpion lasi? Tarvetta sellaiselle. ##Löytyi tarvikeliikkeestä##

Otsikosta selvisikin jo oleellisin.

Olisi tarvetta oikeanpuoleiselle umpion lasille, näyttäisi olevan vaihdettavat.

Mistähän kannattaisi alkaa etsimään vai marssinko marmoritiskille järkyttymään. Nopea Googletus ei tuottanut oikein tulosta.

Asia ei ole mitenkään akuutti, mutta lasissa on iso kiveniskemä joka häiritsee suunnattomasti silmää;)
    Viimeksi muokannut JoniB; 2.2.2012, 17:45.

http://www.ebay.de/itm/Audi-A8-Schei...item4ceef8ea74

Comment

Kiitti Benkku, ikinä en ole tosin itse ebaystä tilannut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin;)

Comment

Itse olen jotain puskurin ilmanottoritilää ja listaa yms ostanut tuolta myyjältä- kaikki on toiminut kuten pitää.

Comment

Lasia saa ihan tarvikeliikkeestäkin Suomesta,jos ei halua ebaysta tilailla.

Comment

Jos vasen umpio vanha niin varmaan kannattaa molemmat vaihtaa samalla kertaa, alkaa heti harmittamaan ja tiedä vaikka katsastuksessa valitavat "valotehoissa liian suuri ero" tai muuta viisasta.

Varmaan joku tiivistekkin tuohon tulee, itse ainakin sen myös vaihtaisin. Ei montaa euroa ole ainakaan Tepon kautta.

Comment

Täytyykin sitten kysellä vielä tuosta paikallisesta luotto-varaosakaupasta tuota ajovalon lasia ennenkuin alkaa tilailemaan muualta.. Tuetaan paikallista pienyrittäjää tällä Motonettien ja Biltemoiden valtakaudella.

Syy siihen etten aio vaihtaa kuin toisen lasin on se että toinen on vielä hyvässä kunnossa, ei juurikaan hiekkapuhallettu eikä muutenkaan kuluneen näköinen. Oletan että on uusittu lähimenneisyydessä molemmat.
              Tuo toinenkin olisi hyvässä kunnossa ilman tuota kiveniskemä, prkl.

Xenon-polttimotkin tarttis vaihtaa.. Toinen punertaa jo ihan mallikkaasti

Comment

Fixus liikkeestä Boschin lasin viimevuonna ostin.

Comment

Paikallisesta Osaset-liikkeestä taas sopivasti... Huomenna saa käydä noutamassa umpion lasin:)

Comment

Working...
                  X