Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 -98 kuskin puoleinen etulokasuoja ruostuu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 -98 kuskin puoleinen etulokasuoja ruostuu

    Taitaa olla vähän tyyppivika, että kaaren yläreunasta on ruosteessa ja kuplii siellä täällä? Onkohan tuolle tehtävissä muuta kuin hommata uusi lokari?

  • #2
    itsellä kävi kans noin apparin puolelle... itsellä meni niin pahaks että hommasin koko lokarin uuden.

    Comment


      #3
      Tyyppivika, loksun sisäpuolella on kuran keräilypiste. Uusi lokasuoja korjaa asian.

      Comment


      • #4
        yllättävän kalliit lokarit näihin jos meinaa uutena suomesta ostaa. kävin kysymässä tarvike lokaria, hinta oli 220€..

        Comment


          #5
          Minä kun luulin että näissä on kevytmiiniset lokarit kaikissa. Onko alumiiniset sitten pelkästään V8 osaston herkkuja?

          Comment


          • #6
            Kyllä ainakin allekirjoittaneen C5:ssä on ferriittipitoiset lokarit. "Onnekseni" tötöilin ja saan uudet kaskon piikkiin ens viikolla...

            Comment


            • #7
              Kannattaa katsella myös tuolta: http://www.varaosahaku.fi/
              Nyt kun vilkaisin, niin ei lokasuojia näkynyt olevan, mutta jossain vaiheessa saattaa ilmaantua. Itse löysin viime kesän lopulla vaimon passattiin myös tuon kuskin puolen lokarin, ja vielä sopivasti saman värisenkin 75 eurolla.

              Comment


              • #8
                Onko alumiiniset sitten pelkästään V8 osaston herkkuja?
                Käsittääkseni juurikin näin, myös konepelti taitaa olla muissa kuin kasikoneisissa peltiä.

                Comment


                  #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                  Onko alumiiniset sitten pelkästään V8 osaston herkkuja?
                  Ei ne lokarit ole silläkään osastolla alumiinia. Konepelti on alumiinia kaikissa malleissa. Mikäli epäilyttää, niin magneetin kanssa kokeilemaan ;)

                  Se kannattaa korjatessa huomioida, että kaikki tarvikepellit ei ole sinkittyjä, kuten alkuperäiset.

                  Comment


                  • #10
                    Ei ne lokarit ole silläkään osastolla alumiinia.
                    Mitäs ne sitten on? Ei noihin ainakaan magneetti tartu :)

                    Comment


                    • #11
                      http://autonvaraosat.fi/

                      Tuossa kanssa yksi katselemisen arvoinen varaosafirma, tuolta tullut pari kertaa varaosia tilailtua. Palvelu on s-postin välityksellä yllättävän nopeaa, kuten myös toimitus. Ja paljon tuntuis olevan varaosiakin.

                      Itse sain hankittua tarvikelokarin 80€, ei varmasti ole sekään sinkitty mutta tuohon hintaan ei haittaa. Ihan hyvinhän ne muissakin autoissa kestää ilman sinkitystä. Sitäpaitsi näissä ne kestää muita autoja huonommin vaikka oliskin sinkittyjä :D

                      Comment


                        #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja 666RPM Näytä viesti
                        Mitäs ne sitten on? Ei noihin ainakaan magneetti tartu :)
                        Pitipä tarkistaa ELSAsta, sen mukaan alumiinisia korinosia on V8-koneisissakin vain etukansi. Lokarit ovat kaikissa "erikoislujaa koripeltiä", mitä lienee tarkoittaakaan...

                        Varmaksi ei voi tuon perusteellakaan sanoa, joten en mene vannomaan :)

                        Comment


                        • #13
                          Sopiiko Sedanin ja Avantin lokarit päikseen paikoilleen?

                          Comment


                          • #14
                            minun käsityksen mukaan sopii, korjatkoon joku jos oon väärässä.

                            Comment

                            Working...
                            X