Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 "kulmakarva" ajovalot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 "kulmakarva" ajovalot

Onko nykyään kaikissa A3 uusissa malleissa vakiona kulmakarvat käytössä?

Vai onko tuo joku tietty varustelupaketti?
    Vähän uudempaa mallia miettinyt, mutta tuo tyyli ei kiinnosta. Joko ilman tai sitten alareunassa.

Jos on xenonit niin on aina tuon näköiset. Halogeeneissa päivävalo on alareunassa mutta ei ne muuten ainakaan paremman näköiset ole:

Comment

Jos malttaa odotella jonkun aikaa, niin kaupasta uuden auton hakemalla alkaa keulalla olla tämän näköistä:

Comment

Minustakin tuo A3:n nykyinen lediratkaisu on aika huono. Muissa Audeissa on ihan onnistunut toteutus, mutta tuo kolmosen keula saadaan näyttämään entistäkin kapeammalta ja korkealta noilla kulmakarvoilla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Tero V. Näytä viesti
          Minustakin tuo A3:n nykyinen lediratkaisu on aika huono. Muissa Audeissa on ihan onnistunut toteutus, mutta tuo kolmosen keula saadaan näyttämään entistäkin kapeammalta ja korkealta noilla kulmakarvoilla.
          En kyllä kovin kovaan ääneen kehuisi 4F faceliftin lediratkaisua..

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
            En kyllä kovin kovaan ääneen kehuisi 4F faceliftin lediratkaisua..
            Mikäs näis mun ledeis on vikana :)
            Attached Files
            Viimeksi muokannut KimmoL; 29.1.2012, 18:02.

Comment

Mun mielestä nuo on vähän osastoa "ite tein, siästin" vaikkakin ne on tungettu umpion sisään. Paremmat nuo toki on kuin C- ja E-mersujen viirut puskureiden alaosissa sekä Volvon S40 ja V50 -mallien pyöreät samassa paikassa. Ne, jos mitkä, näyttää itse asennetuilta. :)

Comment

xenoneissa tuollaset, tavallisissa ei käsittääkseni

Vaikea kuvitella että uudessa A3:ssa olisi koko valotekniikka ledeillä niinku näyttäisi punaisen auton kuvassa olevan

Comment

Working...
                X