Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Cq:n pyörännapojen päivitystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Cq:n pyörännapojen päivitystä

    Tuli tuossa taas pieni ideanpoikanen, joka tarkoittanee tuon cq:n pyörännapojen vaihtoa 5*112 jaollisiin. Vanhalta listalta bongattua:

    "Tutkiskelin lisää tuota jarrukonversiota Passattiin, näyttää siltä että
    200:n etunapa (5x112) on laakeripesän mitoilta, vetoakselin booreiltaan
    ym. strategisilta dimensioiltaan typ81:n laakeripesään sopiva."

    Eli suomeksi, tuo varmaan käy t85:teenkin? Olettaisin että navat on samat t81-t85.
    Mutta mites takapää, käykö vastaavasta 200:sesta takapään navat myös?

    Idea lähinnä lähti siitä että noiden vaihdon jälkeen jarrupäivityksestä saattaisi tulla helpompi(jarrulevyjen saanti + muuta).

  • #2
    Kantapään kautta opittua: -88 vaihtuu kesken vuoden ainakin typ 44:ssä laakerin tyyppi ja samalla navan tyyppi. Lisäksi takana ulomman vakionopeusnivelen akselin läpimitta kasvaa ja sen rihloitus tihenee. Vanhaa ja uutta setuppia ei voi sekoittaa BTDT...

    Comment


    • #3
      se laakeri nyt on kuitenkin se sama minkä alustan sinne paat, mut etu/takalaakerit pitäis olla samat quattroissa.

      Toisaalta miksi tehdä koko päivitystä? saat tolle motille kunnon alustan ilman 4x108-5x112 hömppää.

      Jarrujen kans joutuu tekeen töitä/netittään ja vaikka mitä= (jvm) search?..

      Päivitys tosta 5x112, on vain lompsan paksuudesta kii.

      Omat on 4x108 jäähdytettynä joka kulmassa ja on toiminut hyvin tehoihin nähden, 136hp.

      Comment


        #4
        Niin siis asiaa valaistakseni, tällä nykysellä koneella heitetään vesilintua. Tuolta voi lukea mitä sinne tilalle on tulossa. Tämä nyt oli vain ajatus, että onnistuuko koko homma. Eli näillänäkymin siis pitäsi sopia, ainakin sen perusteella mitä edellisessä viestissäsi, Kimmo, kirjoitit.
        Lisää kommentteja otetaan vastaan :)

        Comment

        Working...
        X