Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Cabrion takaikkuna

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Cabrion takaikkuna

    Missä / miten / kuka vaihtaa tai tietää korjaukse?

    #2
    Ton videon perusteella meinasin koittaa itse tulevana talvena....

    http://www.youtube.com/watch?v=D66Cq...yer_embedded#!

    Saksan Ebayssä on myynnissä valmiiksi leikattuja ikkuna-aihoita.

    Comment


    • #3
      Sehr gut gemacht! Toki Suomen alue kiinnostaa oikeastaan ainoastaan. Kiitos silti!

      Onko kukaan tietoinen kuin moni kpl mokomaa koria on Suommessa? Maahantuojan tilastot sanoo 0 mut todellisuus lie muuta? Tiedätkö sinä?

      Comment


      • #4
        Vaihdoin takaikkunan viime keväänä. Muuten meni hyvin mutta uusi ikkuna on aika löysä. Sellaisen vinkin voin antaa, että vanhan saa parhaiten leikattua irti siten, että kuumentaa talttapäistä ruuvimeisseliä esim kuumailmapuhaltimella ja sillä sulattaa liimauksen irti. Mattopuukolla kun leikkaa niin tulee helposti vaurioita kattoon ja siellä sisäpuolella olevaan vetoketjuun.

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja tuner Näytä viesti
          Vaihdoin takaikkunan viime keväänä. Muuten meni hyvin mutta uusi ikkuna on aika löysä. Sellaisen vinkin voin antaa, että vanhan saa parhaiten leikattua irti siten, että kuumentaa talttapäistä ruuvimeisseliä esim kuumailmapuhaltimella ja sillä sulattaa liimauksen irti. Mattopuukolla kun leikkaa niin tulee helposti vaurioita kattoon ja siellä sisäpuolella olevaan vetoketjuun.
          Mjumm... VW osaa laittaa Golfiin lasisen ikkunan. Se lie Autiin mahdotonta? Viime kesän helteet lojuin Meilahdessa eli ihan tuoretta muistoa ei löydy.

          Comment


            #6
            Kai huomasit tämän?

            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SxsJkfGtoTE&feature=related[/ame]


            Toki irrotettava kovakattokin löytyy.

            Comment


            • #7
              Heh, ei helv*** mitä säätämistä tuo manuaalisen katon taittelu tossa videolla ;) ei ollut kyllä tuosta käsitystä, vissiin vielä vaikeammaksi saatu lasi-ikkunan kanssa?

              Onneksi tuli valittua itselle cäbi sähkö-hydraulikatolla...

              Avo eskossa meni katto vielä käsinkin (siinä oli kanssa lasi-ikkuna), senkun lukot auki edestä ja vetää katon taakse niin kauan että lukittuu... silti vain sitä lasi-ikkunaa jäin kaipaamaan... ;)

              Eli ton videon näkemisen jälkeen meni itsellä vähimmätkin halut lasi-ikkunaan, sähkökatto kyllä palastelisi sen heti... (ensi-ajatus ennen videon näkemistä oli jotta kohta videolla lasin palat lentelee ;) )
              Viimeksi muokannut JPa1; 20.12.2011, 08:51.

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                Kai huomasit tämän?

                http://www.youtube.com/watch?v=SxsJk...eature=related


                Toki irrotettava kovakattokin löytyy.
                No, tuo on manuaalikaton arkipv. Todellisuudessa aikaa kuluu n 90 sek kiinni / auki. Ja hiukan seura vaikuttaa sateen mukaan. Sähkökapineiden kaa korjaus maksaa aika paljon, manuaali hiukan helpompi tehdä tai teettää kun ongelma tulee. Vammakattoa kai voi tarjota itään ei ehkä Suomeen?

                Comment


                • #9
                  No, kallista ja kallista, jos sähköhydraulikattoon hakee kaikki n. 12 letkua 300€ kpl marmorilta, niin onhan se kallista, mutta voihan niitä itsekin korjata... Yksi letkurikko tuli kesällä ja ralliautopajalta löytyi jarruletkuliitin jolla vika korjantui onnistuneesti, maksoi jotain 20€... Ja ei tuo lopulta mitään kovin ihmeellistä tekniikkaa ole korjata, esim. bimmerin vaijerikattoihin verrattuna... ;)

                  Comment


                  • #10
                    Hiukan uusi kysymys. Nuo korin sivulistat alkaa irrota. Mitäs tehdä? Kokonaan pois ja maalia tialle tai jotakin Etolan tuotetta?

                    Comment


                      #11
                      Ilmeisesti vuffialla eka audi kun kysymykset on mikä on >:( !!
                      Kumisivulistat ei noin vaan oteta pois ja maalia/etolan tuotetta tilalle.
                      Toki jotkut on maalanut/maalautanut ne korinvarisiksi.

                      Comment


                      • #12
                        Jep, mollaa vaan Killeri.

                        Tosin on neljäs Audi; diesel, kaasari, turbo ja nyt 2,3 ruisku vaan mitäs siitä. Kaikki 80 -koreja.
                        Tietoa pyydän kun ennen ei ole ollut näitä ongelmia listojen kanssa. Eikä takaikkunan kaa.
                        Jossain päin jenkkejä oli muka maininta et takaikkuna voisi olla vetoketjulla kiinni. En usko. Onko parempaa tietoa?

                        Mollaa vaan ja kerro tietoa

                        Comment


                        • #13
                          Mun edellisessä oli ainakin vetoketju siellä ikkunan reunoilla.

                          Comment


                          • #14
                            Keitos, Ziree. Alan etsiä oikein innolla! Tai jos voit krt valmiiksi muovilasin toimittajan nimen?

                            Kuin moni pitkähiuksinen matkustaja on alkanut valittaa kampauksesta > 100 kmh tai > 200 kmh?

                            Mun kyydittävät metelöivät jo n 80 kmh....

                            Epistä?

                            Comment

                            Working...
                            X