No niin. Pääsenhän minäkin viimein tänne foorumille kirjottelemaan. A4:n konepelti aukesi Motoparkin jälkeen kerran, mutta nyt vaijeri irtosi avatessa, ja just väärästä päästä. Oli käpy konepellin takaosaan kiilautunut tai sitten ylämäessä suoritettu pellin aikaisempi sulkeminen teki jotain hassua. Nyt se vaijeri sitten on tulollaan kokonaan pois kun pihdeillä kiskoo ja pelti pysyy visusti kiinni. :)
Kun nyt on purettu kaikki mikä helposti ja rikkomatta irti lähtee (maski ja puskuri), niin kysytään: onko kellään kokemusta, miten/mistä kohtaa A4:n konepellin saisi auki ilman avausvaijeria? Ei siellä mitään varasysteemiäkään näytä olevan. Vai onko?
Jos jollakulla sattuu olemaan kuva tai vois ottaa avausmekanismista / lukon osan kiinnityksestä konepeltiin, niin kiitos! Rautalankaviritystä ja monenmoista härpätintä on nyt puol päivää kokeiltu mutta ei vaan osu kohdalleen...
Vai rälläkkäkö käteen?
Kun nyt on purettu kaikki mikä helposti ja rikkomatta irti lähtee (maski ja puskuri), niin kysytään: onko kellään kokemusta, miten/mistä kohtaa A4:n konepellin saisi auki ilman avausvaijeria? Ei siellä mitään varasysteemiäkään näytä olevan. Vai onko?
Jos jollakulla sattuu olemaan kuva tai vois ottaa avausmekanismista / lukon osan kiinnityksestä konepeltiin, niin kiitos! Rautalankaviritystä ja monenmoista härpätintä on nyt puol päivää kokeiltu mutta ei vaan osu kohdalleen...
Vai rälläkkäkö käteen?
Comment