Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 c5 takapään pyöränkulmien säätö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 c5 takapään pyöränkulmien säätö

Asennettiin A6 etuveto avanttiin madallusjouset niin jäi mietityttämään onko tarpeellista säätää takaa pyöränkulmat. Onko siinä yleensäkkään mitään säätöjä tai muuttuvia kulmia jousien vaihdon jälkeen? Edessä näyttäs olevan silmämääräisesti camberia liikaa.

Ei ole takaa säädettävissä ns. normaalikeinoilla.

Comment

Kiitos vastauksesta. Eli kun vien säätöön niin riittää pelkkä etupään tarkastus/säätö.

Comment

Mulla oli C4 etuveto nelipyöräsuuntaukses etupään takia ja kun katselin kuitista lukemia niin kyllä ne oli jotakin perästäkin säätänyt?! En tiedä sitten mistä? Onko taka-akselista ne eteenpäin lähtevät tukivarret jotenkin säädettäviä? Ku pitäis varmaan sinne puslat vaihtaa kun luulen että sieltä kuuluu kolina.. Onko muuten millainen homma? Vai voisko Panhard tanko kolista?

Comment

Sama juttu mulla kun vasta käytin suuntauksessa. Asentaja sanoi, että koko akselipalkin asentoa pystyy hiukan säätämään, niin saa kulkukulman kohdalleen. Pyörien aurauksia, cambereita sun muita ei tietenkään pysty säätämään.

Comment

Juurikin tuolla taka-askelin siirrolla voi ainoastaan hiukan säätää. Eihän siellä taka päässä pitäs mikään muu kun renkaan ja lokasuojan väli muuttua koska se on jäykkä akseli.

Comment

Working...
            X