Olisi pieni probleema valojen kanssa, ja tarvitsisi löytää B5 faceliftin umpion lasit joissa on xenon-hyväksyntä. Saako noita mistään, vai joutuuko ostamaan koko umpion? ETKAsta ei näytä löytyvän.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Saako mistään pelkkiä umpion laseja B5:teen (xenon-hyväksynnällä)?
Collapse
X
-
Vieras
Eipä kai siinä umpion lasissa polttimotyyppejä ole määritelty ja projektorivaloja kaikki tyyni.
Diffas: Jep (tosin se mitä umpioon on painettu ei muuta lailliseksi laittaa H7 kantaan xenonia.)
Comment
-
Minulla on yhdet TYC:in valmistamat umpiot joissa ei ole DC-merkintää, vaan HC. Eli ei löydy hyväksyntää xenoneille. Poliisit kun pitää joskus "xenon"-ratsioita, niin eipä viitsi kokeilla onnea että mitä ne sanoo kun tutkivat umpiot joissa ei ole hyväksyntämerkintää.
Ja joo, on noissa ollut pieni projekti (ei tosin itse tekemä tällä kertaa), ne on nykyään xenon plussat :)
Eli unohdetaan nyt tämä spekulaatio, ja kertokaa mulle mistä löydän ne lasit! ;)Viimeksi muokannut okkim; 18.11.2011, 07:29.
Comment
-
Ei niitä laseja (muoveja) saa erikseen. Depon umpioissa tais olla ainakin merkintä, eikä ole kalliit.
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=640
tai siis depot mulle ainakin tuli kun tuolta tilasin.
Comment
-
Motonetistako saisi muovit (joo tiesin että ne on muovia, mutta kuulostaa typerältä ;) ) erikseen?
Depon umpioissa tais olla ainakin merkintä
Comment
-
-
Ei siitä saa kuin 35e sakkoja, btdt. :)
Kyllä täällä juuri oli ratsia missä ne tarkastivat valoja, mutta en tiedä millä perusteella ne valitsi autot.
Comment
-
Minut pysäytti sen takia kun näytti valot vaan niin kirkkailta. Keskellä aurinkoista päivää. Eikä varmasti häikäise ketään. Koko homma tyrehtyi siihen kun oli kaikki konehuoneessa niin tehdastekoisen näköistä eikä ballasteja löytynyt. Sai siinä kyllä puoltuntia ihmetellä ja pyöritellä silmiä että mitä tehdään ja mitkä nää valot on. :D
Comment
-
Itsellä kiinnostais kans onko noissa mtt-trading:in facelift valoissa se DC merkintä?
Jos on niin tilaan semmoset ja projektoin niihin morimoton mini h1:set.
Comment
-
Eihän drl valotkaan saisi palaa yhtäaikaa ajovalojen kanssa, mutta lähes kaikissa ne kumminkin palaa
Xenon umpio A4B5 www.kcs.fi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiMinulla on yhdet TYC:in valmistamat umpiot joissa ei ole DC-merkintää, vaan HC. Eli ei löydy hyväksyntää xenoneille. Poliisit kun pitää joskus "xenon"-ratsioita, niin eipä viitsi kokeilla onnea että mitä ne sanoo kun tutkivat umpiot joissa ei ole hyväksyntämerkintää.
Ja joo, on noissa ollut pieni projekti (ei tosin itse tekemä tällä kertaa), ne on nykyään xenon plussat :)
Eli unohdetaan nyt tämä spekulaatio, ja kertokaa mulle mistä löydän ne lasit! ;)
Comment
-
No sehän on viisasta. Eli jos vanha kiinteästi asennettu alkuperäinen (ja kallis) ballasti hajoaa, niin aftermarket-osan asentamisesta saa sakot?
Luulis niiden nyt kuitenkin ymmärtävän jos umpiossa on DC-merkintä että ne ovat silti lailliset.
Comment
Comment