Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Allroad:n etujarrusatulat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 Allroad:n etujarrusatulat

    Onkohan Allroadiin pienempiä, samantehoisia ja suoraanpultattavia jarrusatuloita myynnissä missään.

    #2
    Olis varmaan halvempaa ostaa uudet sopivat vanteet kuin satulat? :-p

    Comment


    • #3
      Ei oikein löydy Suomesta ET 15 vanteita.

      Comment


        #4
        Ei kai vanteen tarvitse ET 15 olla, muukin käy kunhan puolat ovat sopivan malliset? Mulla on kaiketi biturbossa samanlainen paketti etuakselilla. Vanteita löytyy, mutta toki vaihtoehdot ovat rajalliset.

        Comment


        • #5
          ET 20 riittää C5 Allroadiin . Itse ostin vanteet Tikkurilan renkaasta eli Tirestä . Vannemerkki oli BM.
          Varmaan muutkin rengasliikkeet tilaavat ko. vanteita.

          Comment


          • #6
            2.7T mallissa on alkuperäisenä 7.5" leveä et 25.(leveys on aika oleellinen tieto et:tä määriteltäessä. Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen, ei taida merkittävästi pienempiä jarruja olla tarjolla "bolt-on" tyylisesti.

            Comment


              #7
              Voi siihen isommalla ET:llä olevan vanteenkin laittaa. Spaceri väliin ja ollaan oikealla linjalla tai sitten rengas on vaan hiukan sisempänä. Suurin haaste on löytää riittävän suorilla puolilla oleva vanne. Apuja löytynee tuolta Biturbon vannekeskusteluista.

              Comment


              • #8
                Ilman spaceria ei taida isommalla et:llä mennä, on sen verran lähellä tuo olkavarsi. Omassa oli 7.5" 17 et 25 ja 225 rengas - ei mahtunut sormet renkaan ja olkavarren väliin. rengasta levennettiin ja oli pakko laittaa spacerit väliin.

                Comment


                • #9
                  Tomason TN4 8.5x18 jako: 5x112 ET: 30 tuli hommattua alle. Piti pistää 10 mm keskittävät speicerit väliin ja pidemmät pultit. Ei ota kiinni mihinkään ja ovat tosi hyvät ajo-ominaisuudet 235/50 renkailla.

                  Comment


                    #10
                    Mulla on kuten sanottu samat (tai ainakin saman ongelman omaavat) jarrut biturbossa ja jo mainittu Tomasonin TN4 8,5" ET35 menee alle. Satuloihin jää jopa väliä. Mulla ne tulee hyvin lähelle lokasuojan kaarta, mutta eikös Allroadissa ole ne pikku levikkeet, jolloin tuon ei pitäisi olla ongelma?

                    Comment


                    • #11
                      ongelma onkin Allroadissa lähinna siinä olkavarren suunnassa, vakionakin(ET25, 7.5") siinä on jo mitätön rako

                      Comment

                      Working...
                      X