Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 prefacelift etujarrut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 B5 prefacelift etujarrut

Kuuluuko prefaceliftin etujarruissa olla jarrupaloissa jonkunlainen rautalankajousihärvelihirviö pitämässä palat paikallaan? Siellä on jokaisessa jarrupalassa pieni pulttikiinnitys, mutta kuuluuko olla vielä se "jousi"?
    Mulla ei ainakaan ole ikinä ollut ja nyt on alkanut kilisemään terävissä töyssyissä...

Ei ole meikäläisen pre-faceliftissä ainakaan, se tappi kiinnitys tosiaan ainoana. Olen antanut itseni ymmärtää että se rautalankajousihirviö on facelift ja etiäppäin...

Meikäläisellä ei palat kilise, mutta vinkuvat kyllä helvetisti noi EBC:t, kun jaksais niin ottaisi auki taas... tai vaihtaisi muihin.

Comment

Näin mä vähän arvelinkin... Mulla toi palojen "kilinä" on kyllä niiin selvä, että vähän nolottaa kuopista ajellakkin. =D

Comment

Sisemmissä paloissahan on taustapuolella "klipsut" mitkä menee männän sisään, voi olla ne irronnut palasta?

Comment

Sekin on ilman muuta mahdollista, mutta myös ne ulommat palat heiluvat. Ruuvit on kyllä kunnolla kiinni, mutta silti ne on "irtonaiset"...

Comment

Working...
          X