Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

auto tipahti tunkilta / Hyvä korikorjaamo hakusessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • auto tipahti tunkilta / Hyvä korikorjaamo hakusessa

    no niin hävettää tunnustaa mutta pakkohan se on: auto tipahti tunkilta ja sen seurauksena helmassa lommoa yms. onko suosituksia hyvään ja sopuhintaiseen korikorjaamoon Espoon lähiseudulla?

    #2
    Ei ole omakohtaista kokemusta, joten en osaa hinta-/laatusuhteesta sanoa, mutta ei varmaan maksa mitään tarjousta pyytää: http://www.autodent.fi/

    Comment


      #3
      Itselle ei ainakaan kyseisestä paikasta vastattu sähköpostiin, kun kyselin korjausta. Täytyis varmaan soitella tai käydä paikan päällä.

      Comment


      • #4
        tollanen löyty kans netistä joka sijaitsee samalla alueella, täytyy pyytää tarjous: http://www.incar.fi/

        Comment


          #5
          Juu tuskin lonkalta osaavat hintaa heittää ilman että näkevät vauriot.

          Comment


            #6
            Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
            Juu tuskin lonkalta osaavat hintaa heittää ilman että näkevät vauriot.
            Itse laitoin kyllä linkin kuvaan sähköpostin mukaan, jossa vaurio näkyy. Mutta eivät siis vastanneet mitään.

            Comment


            • #7
              Incarille vien auton ensi viikolla. Korjausarvio on 500 luokkaa eli täytyy miettiä kannattaako bonuksia menettää tuon takia.

              Comment


              • #8
                Ihan vastaisuuden varalta heitän vinkin. Tattarisuolta (HKI) löytyy useita pikkupajoja joilla on ammattitaitoa niin korikorjauksesta ku muistakin hommista ja normaalisti kun sieltä oon pyytäny tarjouksen, se on ollu huomattavasti näitä "nimiliikkeitä" halvempi.

                Comment


                • #9
                  Incarille vien auton ensi viikolla. Korjausarvio on 500 luokkaa eli täytyy miettiä kannattaako bonuksia menettää tuon takia.
                  Muista kirjoitella sitten kokemuksia. Itsekin tarvitsee jossain kohtaa korjauttaa yksi pieni lommo.

                  Comment


                  • #10
                    Auto todellakin korjattiin Incarilla Espoossa ja olin tyytyväinen lopputulokseen. Mieleen jäi että korikorjaamo osaa asiansa sekä palvelu oli erittäin kohteliasta. Toisin kuin oli merkkarilla josta ei viitsitty edes vastata sähköposteihini. Voin suositella Incaria pohjautuen kokemukseeni.

                    Comment


                    • #11
                      Pitikö kustannusarvio?

                      Comment


                      • #12
                        korjausarvio nousi hieman mutta lopputulokseen olen tyytyväinen

                        Comment

                        Working...
                        X