Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus! Pyyhitkö sitä sisä vai ulkopuolelta? ja oisit kysynyt onko siellä "joku" jumissa. :) ehkä nyt pitäis vähän enemmän olla tota selvitystä ni vois vaikka joku osata auttaakkin. Pelkkä naks kun ei kerro mitään!
Noissa on tuo pyyhkimen akseli kaulus on jotain seosalumiinia, johon varsi jämähtää herkästi kiinni. Parista olen herkistellyt, mutta vaatii pyyhinmekanismin irrottamisen. Ainakin volkkareissa iso kiinnitysmutteri jämähtää herkästi kiinni ja väännettäessä väkisin, seosalumiininen kaulus murtuu.
B4:ssa on vielä perverssimpi rakenne, siinä on alumiiniholkki sen mutterin lisäksi, ja holkki myös jumittaa kiinni. Mulla ei lähtenyt kuin sahalla irti, pikkuisen varovaisesti saa työkaluja käyttää, kun lasissahan se on suoraan kiinni.
Okei , kiitoksia vinkeistä! Ajattelin itse vain että olis jotain muutakin ääntä pitänyt kun naks jos on vaan jumissa mutta täytynee avata ja rasvailla ja katsoa sitten!
Comment