Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Polttimon vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Polttimon vaihto

Noniin, 2. ajovalo meni pimeäksi ja haluaisin saada polttimot uusittua. Auto on siis '98 A4 Avant ja ongelmana on matkustajan puolella ilmeisesti ilmastoinnin sisäänotto joka lepää tuon vaihtotilan päällä. Osaisiko joku antaa neuvot mistä tuon saa purettua pois tieltä niin että polttimot saa vaihdettua, korjaamojen "uhriksi" en haluaisi tämän ongelman takia joutua.

Ei muuta kuin purat valon pois, ei ole iso homma. Säästät paljon hermoja ja sormia. Se vilkku pitää ottaa myös pois, jonka alla sivussa on yksi valon kiinnityspultti.

Ilmastoinnin sisäänotto? Mitähän mahdat tarkoittaa?

Comment

Tarkoitatko kenties sitä putkea joka ottaa moottorille imuilmaa auton keulalta? En ole nuihin dieseleihin perehtynyt mutta omassani vastaavassa paikassa on tällainen järjestely ja sen haitariputken pätkän saa käsin siitä välistä pois. Alta löytyy umpion takaosa ja itse olen saanut lamput kyllä vaihdettua ilman umpion irroitusta vaikkei tosiaan iso homma ole sekään.

Comment

Juu moottorille siitä taitaakin ilma mennä. Täytyypä käydä ihmettelemässä pellin alta miten se taittuu pois tieltä. Ei se polttimon vaihto nyt niin vaikeaa voi olla etteikö sitä saisi itse tehtyä. :)

Comment

Helpollahan ne polttimot lopulta vaihtuivat, ainakin sumuvaloin varustettuun H7-umpioihin. Ehkä tuo operaatio on ikävämpi jos polttimot ovat H4:t.

Comment

Working...
          X