Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupen alusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Coupen alusta

    Miten pitäisi coupeen etsiä alustaa, kun auto on 2.3 10v coupe quattro -92 ja kaikkien valmistajien sivuilla löytyy alustoja joko sedaniin tai 89Q 88-91 mallin coupeen? Onko noissa jotain eroa t89 ja b4 keulallisten coupejen alustassa?

    #2
    Ei ole eroa eli nuo katalookit nyt vaan näyttävät mitä sattuu. Coupeen ei kannata laittaa sedaniin tarkoitettuja leegoja, vaikka sopivatkin koska painoeroa on vähän ja korkeus voi jäädä hassuksi.

    S2:ssa on sitten muuten myös samat osat kuin muissa cq:ssa/t89 yleensä, mutta etuiskarit ovat paksummat eli ne ei käy. Takana ihan samaa kamaa.

    Budjetti?

    Comment


    • #3
      Budjetti on semmoinen, että säädettävä menee hiukan ylihintaiseksi koska muutakin osaa pitäisi ostaa... eli alusta pitäisi saada alle 700e näin alustavasti ajateltuna. Tai sitten säästetään :)

      edit: Olin ajatellut esim weitec ultra GT tai ultra GTN

      Comment


        #4
        Säädettävä www.reifenversand.com:sta 810e. Mieti :)

        Samasta paikasta h&r jousisatsi luultavasti alle 200e. Luultavasti siksi, että cq ei ole listattuna veppikaupassa vaan käytin referenssinä vastaavan sedanin hintaa (29658-2).

        Tepon kautta sitten iskarit sopuhintaan (bilstein sprint) ja siinä on se noin 750e paketti.

        E: Itse asiassa enpä pikaetsinnällä löydä cq:n jousille numeroa, mutta olen varma että sellaisia saa. Voin kysellä maailmalta, jos kiinnostaa.

        Comment


        • #5
          Onko kellään kokemuksia Weitec alustoista? Lähinnä Ultra GT, saatavuutensa takia. Millainen ajaa? Miten madaltaa?

          Comment


            #6
            Voisko samaan aiheeseen joku valaista onko juuri tuo typ89 VAKION taka jousijalka (itse jousi pienempi halkaisiltaan kuin esim. sedan) ns.kynäjousi ja mikä iskari on ensiasennuksena.

            ja vielä aiheen vierestä mikä kerää kosteutta (mihin) 2.3 10v ,tahtoo käynnistyä kymänä huonosti kostealla kelillä? -imuvuodot on tark. ja uusi lambda ym.

            Comment


            • #7
              Onko tollasen Coupen iskareiden ja jousien vaihdossa mitään erityistä huomioitavaa? Montahan tuntia osaavalta asentajalta siihen vierähtää?

              Comment


                #8
                Eipä siinä mitään erikoista. Jos ei ole pahasti ruostunut kiinni, niin sanoisin että puolesta tunnista tuntiin per kulma menee.

                Comment

                Working...
                X