Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

FK:n säädettävät alustat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • FK:n säädettävät alustat

    Onko FK:n säädettävien alustojen laatu hintaan nähden kohdallaan?

    Haussa ei ole huippu rata-ominaisuudet, vaan hieman sportimpaa kulkua kadulla ja tietysi ulkonäkö.

    Kitupiikistä löytyisi omaan autooni (B5 Avant Q) tuollainen hintaan 769 euroa kotiin kannettuna, kannattaako ostaa?

  • #2
    Mulla on FK-Highsport sarja audissani ja tyytyväinen olen ollut. Sopivan jäykkä ajossa ja kun painoa tulee lisää niin ei mene veteläksi kumminkaan. Laatu/Hinta suhde todella hyvin kohalla.

    Comment


    • #3
      No nyt on tullut ajankohtaiseksi laittaa tilaukseen.

      Päädyin FK:n silverline -sarjaan, joka on siis sama kuin Highsport, mutta ruostumattomilla tolpilla.

      Yksi kysymys kuitenkin vielä:

      Tuota myydään autooni kahtena versiona, toisessa etuakselipaino saa olla 1080 kg asti, toisessa 1081 kilosta ylöspäin.

      Kumman otan? Onko 1081 kilosta ylöspäin tarkoitettu kenties autolle jossa on ilmastointi/automaatti vai mitä tuo kantavuusero tarkoittaa?

      Comment


      • #4
        No justiin sitä, että isommalla kantavuudella niihin joissa on painavampi keula moottorista/vaihteistosta/varusteista riippuen. Valmistaja/valmistajan edustaja osaa kertoa että kumpi sulle käy. Ellei akselipainot lue sulla jossain manuskassa tms.

        Mulla oli edellisessä autossa FK:n halpis säädettävä sarja AK. Hinta oli naurettavan halpa ja ajettavuus kerrassaan loistava. Miinuksena yllätys yllätys se, että tolpat oli talven jälkeen jumissa. Ruuvipenkissä herkistelemällä lähti taas toimimaan. Olis varmaan ollut vähemmän jumissa jos olis tullu suojattua/voideltua kierteitä....

        Comment

        Working...
        X