Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2004 Umpioissa pisaroita

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 2004 Umpioissa pisaroita

Haulla en tahtonut löytää kokemuksia. Tilanne niin, että jotenkin oudosti on nyt alkanut kummatkin etu-umpiot hikoamaan vettä niin että on aivan pisaroita kummassakin sisäpinnalla, eli ei pelkkää huurtumista vaan tasaisesti tiivistyy pisaroiksi asti eli ihan reilu vuoto.

Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että oire tuli nyt noin 3kk jakopäärempan jälkeen, jolloin mielestäni koko keula puretaan. Kysymys on siis, että voisiko olla joku tietty "lapsus" käynyt asentajalla että on nyt alkanut vuotamaan, ja olisi itse korjattavissa, vai onko joku silikonitiivistysyritys ainoa vaihtoehto.
    Haulla löytyi A4-osalta että voisi olla korkeudensäätömekanismin o-rengas, mutta lieneekö tässä sama.
    Kyseessä normiumpiot, ei xenon.

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=51391

Tuosta saattaisi olla jotakin apua. Minulla umpio lakkasi huuruuntumasta kun paikkasin umpiossa olleen reiän. Minulla tosin ei ihan pisaroiksi asti tiivistynyt.

Comment

Nukutun yön jälkeen lisää googlailtuani, vissiin tuo kork.säätömekanismi löytyy umpioiden pältä näissäkin, joten uusilla o-renkailla voisi kokeilla. Samoin huohotinletkut/reiät täytynee tarkastaa. Samoin ihan valoluukkujen tiiviys/paikallaanolevuus. Jos ei näillä tokene niin ehkä vielä jotain sikamassailua ja tämän jälkeen luovutus jos ei auta.. :)

Onhan nyt toki kelitkin ollut äärimmäisen kosteat, mutta siitä huolimatta että kummatkin samaan aikaan....kele.

Comment

Kiitos ukkopahalle kun pistit linkin.
        Modet voisi siirtää tai lukita tämän.

Comment

Jatkot edellä mainittuun ketjuun.

Comment

Working...
          X