Auto on siis A4 2007 tupla-xenoneilla ja valoautomatiikalla. Viime aikoina pimeällä ajettaessa olen ihmetellyt, kun valot värisee ja tekee ärsyttävää liikettä. Mielestäni ne ei sammu ja syty, kuten joillakin on kuulemma on saattanu tehdä. Ajonopeudella asiaan tuskin on vaikutusta, mutta ainakin moottoritienopeuksissa ilmiön huomaa. Seinää vasten ajettaessa mielestäni vasen valokuvio värisee hieman.
Mikä avuksi? Ei tietoa, koska polttimot olisi vaihdettu. Olen lukenut joitakin keskusteluja, mutta amatöörinä en tiedä, mikä on ensimmäinen järkevä toimenpide. Vika on ärsyttävä ja meinaa viedä huomion ajamisesta valokuvion liikkeiden seuraamiseen. Ongemia näissä ilmeisesti on ollut, joten jollakin muulla lienee ollut samaa ongelmaa.
Mikä avuksi? Ei tietoa, koska polttimot olisi vaihdettu. Olen lukenut joitakin keskusteluja, mutta amatöörinä en tiedä, mikä on ensimmäinen järkevä toimenpide. Vika on ärsyttävä ja meinaa viedä huomion ajamisesta valokuvion liikkeiden seuraamiseen. Ongemia näissä ilmeisesti on ollut, joten jollakin muulla lienee ollut samaa ongelmaa.
Comment