B4:seeni vaihdettiin (motonetistä) raidetangot, jotta pyöränkulmat saatiin säädettyä kohdilleen. Nyt sitten on tuoret kumit alla ja kulmat pitäisi olla arvoissaan, mutta teolla oli radikaali vaikutus ajettavuuteen.
Kiihdytettäessä rivakammin auton etupää lähtee ikään kuin leijumaan tien kaltevuuden suuntaan.
Esim: Kiihdytän rampilta motarille ja pidän rattia suorassa, mutta auton etupyörät kääntyvät "itsekseen" tien myötäisesti. Tätä voisi kuvailla vetelyksi, joka ei tunnu ratin kautta ollenkaan.
Onko muilla ilmennyt vastaavaa käytöstä?
Kiihdytettäessä rivakammin auton etupää lähtee ikään kuin leijumaan tien kaltevuuden suuntaan.
Esim: Kiihdytän rampilta motarille ja pidän rattia suorassa, mutta auton etupyörät kääntyvät "itsekseen" tien myötäisesti. Tätä voisi kuvailla vetelyksi, joka ei tunnu ratin kautta ollenkaan.
Onko muilla ilmennyt vastaavaa käytöstä?
Comment