Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Raidetankojen vaikutus ajettavuuteen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Raidetankojen vaikutus ajettavuuteen

    B4:seeni vaihdettiin (motonetistä) raidetangot, jotta pyöränkulmat saatiin säädettyä kohdilleen. Nyt sitten on tuoret kumit alla ja kulmat pitäisi olla arvoissaan, mutta teolla oli radikaali vaikutus ajettavuuteen.

    Kiihdytettäessä rivakammin auton etupää lähtee ikään kuin leijumaan tien kaltevuuden suuntaan.

    Esim: Kiihdytän rampilta motarille ja pidän rattia suorassa, mutta auton etupyörät kääntyvät "itsekseen" tien myötäisesti. Tätä voisi kuvailla vetelyksi, joka ei tunnu ratin kautta ollenkaan.

    Onko muilla ilmennyt vastaavaa käytöstä?

  • #2
    Kerran laitoit samaan syssyyn uudet renkaat alle, niin eiköhän se enemmänkin niistä johdu.

    Comment


    • #3
      Kuulostaa ässä-renkailta!

      Comment


      • #4
        Myöskin tämä voisi olla osasyynä? Ainakin oireet kuullostaisi siltä. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44265

        Comment


        • #5
          Kiitoksia vinkistä, oireet ovat samanlaisia! Hammastankoa kiristelemään siis seuraavaksi.

          Comment


          • #6
            Ei olisi ensimmäinen kerta, kun Motonetin nivel olisi jo valmiiksi väljä. Varsinkin ne Italian keksinnöt ovat olleet surkeita.

            Comment


            • #7
              Vaihtuiko vanteet myös?

              Comment


              • #8
                Painetta lisää renkaisiin.

                Comment


                • #9
                  Niitä tankoja oli siellä tarjolla tasan yks vaihtoehto joka sopi tyyliin kaikkiin X aikakauden VAG-laitteisiin. En tiedä mitä keksintöjä olivat, mutta eri valmistajan osat eri puolille kuulosti oudolta.

                  Vanteet on samat kuin aiemminkin ja painetta 2.4 bar joka renkaassa, mikä on mielestäni ihan ok.

                  Comment

                  Working...
                  X