Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b5 1.8t etujarrulevyt menee kieroks?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • b5 1.8t etujarrulevyt menee kieroks?

    eli vaihdoin joku aika sitten eteen levyt ja palat ja tästä kuukausi eteenpäin rupesi toinen puoli täryyttämään kun jarruttaa normaalisti. jos polkaisee lujempaa niin ei täryytä. ajattelin vaan että sattui paska tarvike levy..ostin sitten myöhemmin paremmassa rahatilanteessa trw:n levyt ja n.kuukauden ajon jälkeen sama toistui taas(en aja hirveästi kuukausittain) vain oikean puolen jarru rupeaa täryyttämään.. onko ideoita? olevinaan putsailin navan hyvin ettei jää mitään väliin..

  • #2
    Täristyksen voi aiheuttaa väljyys jossakin/joissakin tukivarsissa (pusla tai nivel). Ja itseasissa suurin osa nuista ns. takuutapauksista vika onkin aivan muualla kuin itse jarrulevyssä.

    Comment


    • #3
      mutta entäs kun tuo täristys hävisi kuukaudeksi uusilla levyillä? muuta ei vaihdettu

      Comment


      • #4
        Hakuammuntaa mutta kun keulan käyttää ylhäällä voisiko tukivarsien asento muuttua hetkellisesti ja väljyys ei tule välittömästi esiin? Äkkiseltään itse nyt ainakin lähtisin tarkastamaan nuo tukivarsien kunnot, varsinkin kun tunnetusti näistä niitä menee (halpa versioita hyvinkin nopeasti).

        Myös itse jarrusatulan kunto / toimivuus on hyvä tarkastaa.

        Comment


        • #5
          Yksi vaihetoehto on että levyn ja navan välissä on paskaa, tai itse napa hiukan kiero. Seuraavien levyjen vaihdon yhteydessä kannattaa tarkistaa levyn asennuksen jälkeen sen kierous, en nyt muista kuinka monta satkua se saa ohjeitten mukaan olla. Liiallinen laakerivälys voi myös moista aiheuttaa.

          Comment

          Working...
          X