Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 -93 2.5 td parkit hukassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100 -93 2.5 td parkit hukassa

    Onko muilla ollut samaa ongelmaa että edestä sekä takaa on parkkivalot
    pimeenä sama vaiva vaikuttaa myös mittariston valoihin. Sulakkeet olen käynyt läpi mitä olen löytänyt ja ne olivat ehjät. Voisiko olla rele vika vai mistä lähtis vikaa hakemaan.
    Olisiko jollakin laittaa sulakkeista ja releistä mitä mikin sulake on ja sama releisstä kun ei tuota omistaja käsikirjaakaan ole mistä näkis nuo tiedot.

    #2
    Jos olet polttimot jo katsonut tai vaihtanut, niin katsoisin seuraavaksi parkkien johdotukset umpioiden luota. Edessä on voinut olla vaikkapa lisävaloparkit ja alkuperäiset kytketty pois. Takana voi olla jotain vetokoukkuun liittyviä kötöstyksiä tai perävaunun pistoke on oikkarissa tai jotain maahäikkää.

    Sulakkeet ovat kojataulun vas. päädyssä muistaakseni kymmenen ensimmäisen joukossa. Numerointi on kannessa.
    Mittaristostakin katsoisin ensin polttimoiden kunnon.

    Comment


    • #3
      Jos kaikki parkit/mittarivalot on pimeenä, on niillä yhteinen vika. Parkit on kahdella sulakkeella ja kojelautavalot yhdellä. Jos veikata pitäisi niin katkaisin on antautunut.

      Comment


      • #4
        Kyllä kaikki parkit ja mittarivalot on pimeenä. En muistanut ekaan viestiin laittaa että sumuvalot lakkasi toimimasta samaan aikaan.

        Onko tuon airbagin kanssa muuta kuin ottaa ensin auto sähköttömäksi eli irroittaa akkun kaapelit irti vai tarvitseeko tuon jälkeen odotella jonkin aikaa
        ennenkuin ratin irroittaa ettei airbag tule silmille

        Comment


          #5
          Itse en ole ikinä ottanut akusta kaapeleita irti kun olen rattia/airbagia irroitellut eikä ole tullut silmille, ainoastaan vikakoodin on jätänyt.

          Comment


            #6
            Kannattaa varmaan viiksikytkin tarkistaa, sen takanahan nuo on kaikki. Ja releitä ei valoille ole vakiona, siksikin viikset ovat kulutustavaraa. Vetokoukun pistoke ihan hyvä veikkaus myös, omassani skitsoilee vilkku sopivasti märällä kelillä jos pistokkeeseen pääsee kosteutta tai on kärry perässä.

            Comment


            • #7
              Kiitos kaikille vastaajille. valot pelaa taas. Vika oli katkaisijassa. uusi katkaisija paikalleen ja taas näkee muutkin yön kulkijat audin peräpään.

              Comment

              Working...
              X