Mulla palaa ihan normi parkit Kanada-asetuksilla. Auto on -04.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sumuvalot -> DRL
Collapse
X
-
Miks ihmeessä mulla palaa jenkkiparkit heti ku vaihan kanadalle? Eikös se ole sitte 00014 koodi vag comissa? Koodi on nyt 00012 ja ajovalot+normaali parkit syttyy 0 asennossa. Kokeilin vakio valokatkasijalla, osanumero 8E0 941 531 A, ei vaikutusta. Mulla on myös vakiona xenonit nii en tiedä sitte vaikuttaako asiaan. Auto on saksantuonti, valmistettu ja käyttöönotettu 2001 mutta on vissiin 2002 malli.
Comment
-
Saako B6-2004 päivävaloautomatiikan pois päältä vaihtamalla valokytkimen tälläiseen https://www.rexbo.eu/topran/switch-h...00509&at=11603 jossa on asennot 0-auto-parkit-ajovalot. Nyt autossa on asennot 0-parkit-ajovalot ja ajovalot syttyy käynnistettäessä
Comment
-
VCDS:llä ensin 09 Central Electrics ja sieltä Coding-valikko auki. VCDS osaa ehdotellakin eri vaihtoehtoja kun vie hiiren kursorin sen numerokentän päälle, mutta alla vielä maakoodausvaihtoehdot mitä vaihtamalla saa valoja muutettua:
xxxx?: Ländervariante (nur 8E2/8E5)
1 - Rest der Welt
2 - Nordländer (Finnland, Schweden, Norwegen, Dänemark)
3 - USA
4 - Kanada
5 - Sonderfahrzeuge
Tuo sama ohje löytyy myös tästä ketjusta, viestissä #32 olevan linkin takaa.
Comment
-
Mutta tämä toimii kun muuttaa sumarit huomiovaloiksi vai onko näin?
On siis tarkoitus lisätä joko motonetin huomiovalot tai
http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_...p2047675.m4100
Minulla on selllainen käsitys että alkuperäisen valoautomatiikan saa pois vaihtamalla valokytkimen ? Ainakin MB:ssä toimii näin.
Comment
-
Yritin siis aikaisemmissa viesteissäni ilmaista, että valokytkintä ei tarvitse tässä tapauksessa vaihtaa. Sen ajovalojen automaattisen kytkeytymisen sytytysvirran ohjaamana saa pois käytöstä tuolla edellä mainitulla koodausohjeella. Jos haluaa käyttää sumareiden johdotuksia DRL:ien kytkemiseen, niin silloin voi harkita myös tuota maavalintaa Kanada, jolla saa valokytkimen 0-asennossa parkit ja sumuvalot palamaan.
Comment
-
Onko kukaan mittaillut, voiko B6/C5:ssa käyttää valokytkimen TFL-nastaa herätteenä DRL-valoille? Tuon nastan kytkemällä irti, saa monessa ohjeessa automaattivalot kytketty pois eli sen että valot ei syty valokytkimen ollessa 0-asennossa.
A2:ssa kytkin DRL herätteen TFL-nastaan. Saksantuonti kyseessä, joten ajovalot ei aluperin syttynyt 0-asennossa ja turhan usein tuli ajettua ilman valoja.
Comment
-
Nostellaan aihetta hieman. Mulla on Audi A4 B7 Avant (06) halogeeni valojen kanssa. Hieman kutkuttaisi asentaa DRL siihen. VCDS löytyy myös, joten jos sen kanssa teen tuon valoasetuksen muuttamisen Kanadalle niin miten tuo vaikuttaa ajovalojen pesuriin. Peseekö valot vaikka katkaisija on 0 asennossa jolloin palaa DRL?
Comment
Comment