Olen pyöritellyt mielessä ajatusta jos tuota keulaa muokkaisi hieman erinäköiseksi. Oma silmä ei enään tiedä kumpi olisi parempi, joten kysytään apua täältä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4:sen keulan kromit
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-
-
Lare
-
Ylin kuva paras, turhaa tuningpensselöintiä muut.
:)
Comment
-
Ensin tuo Jounin idea ei oikein miellyttänyt, mutta ajattelin että miksei tuota "teippi" viritystä voisi kokeilla. Kieltämättä se vaikuttaa livenä aika hyvältä, joten siinä taitaa olla potentiaalinen vaihtoehto.
Kromilistalla single frameksi tuo on aika hankala toteuttaa, koska puskurin muoto on sellainen, että sivusta katsottuna se näyttäisi aika naurattavalta.
Comment
-
Tuossa sinun kuvassasi on sen verran laajakulmavääristymää, ettei juju käy ilmi. Oikeasti grillien sivut ovat hyvin linjassa ja supistuvat alaspäin á la leveä singleframe.
Uni ei vain tule, jos tietää että autossa on teippivirityksiä...
Juu ei toi teippi tohon autoon tule jäämään, mutta sillä oli hyvä kokeilla. Maalilla se on tehtävä jotta kehtaa yleisillä paikoilla ajella.
OT: Naapuri sai hyvä naurut kun konttailin teippirulla kädessä auton keulalla :)
Comment
-
-
Ei toimi nuo alemmat ehdotelmat. Etenkään wannabe-singleframe. Esitetyistä selkeästi paras on mielestäni toiseksi ylin vaihtoehto. Vaihtoehto voisi olla kuitenkin laittaa tällainen S4-maski ilman S4-merkintää, johon itse päädyin. Itse asiassa toiminee mustassa jopa paremmin kuin hopeassa. (pitäisi myös vaihdattaa tuo maskin alaosa).
Comment
-
Anonyymi
Jounin toiseksi viimeisin ehdotus on ehdottomasti paras!
Mitä sitten tulee Audi-rinkuloiden poistamiseen/mustaamiseen niin oma mielipide siihen asiaan on että on tiettyjä automerkkejä joissa logo saa ja suorastaan pitää näkyä! Audi kuuluu niihin joiden omistamista ei tarvitse hävetä ja peitellä piilottelemalla merkkilogoja..kuten vissiin on joidenkin muiden merkkien kohdalla, päätellen siitä innosta jolla niiden omistajat logoja poistavat ja peittelevät.
Kromi ja musta väri korissa sopivat erinomaisesti yhteen, joten sikäli kromilistoista ei kannata ainakaan kokonaan luopua, sen sijaan mustareunaiset maskit sopivat ainakin minusta hyvin yhteen esim juuri hopeisen korin kanssa (kuten tuosta kuvastakin näkee).
Single-framea sen sijaan ei minusta kannata A4:seen lähteä rakentelemaan..se kun ei edelleenkään tunnu ainakaan minun silmääni sopivalta edes faceliftissä.
Niin..ja Jounille vielä sen verran mielipidettä että mustaan Audiin EHDOTTOMASTI kromatut tai harjattua alumiinia olevat peilinkuoret.
Comment
-
Comment