Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 narisee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A3 narisee

Ostin jokin aika takaperin vm. 2003 Audi A3 1.9 TDI:n jolla on nyt ajettu noin 100 tkm.
    Nyt on jo pidemmän aikaa kuulunut selvästi havaittavia narinoita pienissäkin töyssyissä. Niitä tuntuisi kuuluvan niin etu- kuin takapäästäkin.
    Olisiko kellään antaa arvausta mistä moinen voisi johtua? Olen koittanut hakea aiheesta tietoa ja vähän tuntuisi viittaavan kallistuksenvakaajan puslien suuntaan?
    Itse en osaa autolle sen kummempia tehdä kun ei mitään autotalliakaan ole, joten olisi ihan kiva saada jonkinlaista ennakkotietoa mikä voisi olla vialla ennenkuin
    vien autoa mihinkään, ei ainakaan maksaisi ihan turhista tarkistuksista hirveitä hintoja.
    Jos muuten olisi heittää jotain suuntaa-antavaa arviota hinnoista niin sekään ei olisi pahitteeksi.
    Alusta on ihan vakio niinkuin auto tällä hetkellä muutenkin.

Kiitoksia mahdollisista vastauksista etukäteen, toivottavasti apua löytyisi.

Ainakin omassa autossa vaihettiin ensimmäisen 20 000 km jälkeen juurikin nuo kallistuksen vakaajan kumit. En sitä ääntä kuvailisi niinkään narinaksi vaan kolina olisi lähempänä sitä ääntä (tosin mulla ääni kuului ainoastaan etupäästä).

Noita tuon ikäisiin kuulemma vaihettiin ihan enemmänkin, että oisko tossa sunkin autossa vielä toi sama tehtaalta lähtöisin oleva "vika" ?

Comment

Onko toi uutta vai vanhaa korimallia? Mulla kuuluu kanssa uudemman korimallin A3:sta jotain ihmeellistä kolinaa etupäästä lähinnä mukulakivella tai montuissa ajettaessa. Sama ääni kuuluu kun veivaa paikallaan rattia edestakaisin kevyesti. En ole vielä ehtinyt tutkituttamaan mokomaa joten mistäköhän voisi olla kyse? Autolla ajettu nyt 59tkm.

Comment

Auto on edellistä korimallia, täytyykin kokeilla pitääkö oma auto ääntä kun veivaa rattia paikallaan. En ole itsekään vielä ehtinyt viedä autoa mihinkään sen kummemmin tarkastettavaksi mutta eiköhän tuossa loman aikana löydy sopiva rako sitä varten.

Comment

Working...
        X