Aloitetaanpas näin.
Kuinka ollakkaan tähän asti ongelmattomassa autossa ilmeni tietenkin silloin vikaa kun ei sitä kaipaisi eli Viron reissua oltiin päästy ajamaan noin 150km kun alkoi kuulu kierrosten mukaan muuttuvaa vikaääntä (Ohjaustehostimesta öljyt loppu).
Näissä ei näemmä ole enään tuota tason tarkkailua kuten oli V8:ssa.
Noh automaattiöljyllä pärjättiin reissu noin 1500km. Liikennevaloissa lievää öljynkäryä pukkas tulemaan apukuskin puolelta. Öljyä meni 2 litran purkkia. Onneksi tehostin ei ottanu nokkiinsa.
Asiaan.
Millanen homma on ohjausvaihteen vai miksi sitä kutsutaan, tiivisteiden vaihto? Haitarikumin sisältä sitä öljyä näyttäisi tulevan apukuskinpuolelta. Uskoisin A6:ssa ainakin olevan samanlainen systeemi, miksei A4:ssakin.
Kuinka ollakkaan tähän asti ongelmattomassa autossa ilmeni tietenkin silloin vikaa kun ei sitä kaipaisi eli Viron reissua oltiin päästy ajamaan noin 150km kun alkoi kuulu kierrosten mukaan muuttuvaa vikaääntä (Ohjaustehostimesta öljyt loppu).
Näissä ei näemmä ole enään tuota tason tarkkailua kuten oli V8:ssa.
Noh automaattiöljyllä pärjättiin reissu noin 1500km. Liikennevaloissa lievää öljynkäryä pukkas tulemaan apukuskin puolelta. Öljyä meni 2 litran purkkia. Onneksi tehostin ei ottanu nokkiinsa.
Asiaan.
Millanen homma on ohjausvaihteen vai miksi sitä kutsutaan, tiivisteiden vaihto? Haitarikumin sisältä sitä öljyä näyttäisi tulevan apukuskinpuolelta. Uskoisin A6:ssa ainakin olevan samanlainen systeemi, miksei A4:ssakin.
Comment