Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 jarrusatulaan osia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • UrS4 jarrusatulaan osia

    Mulla on remontin alla urssin jarrut ennen tulevaa jarrupäivitystä. Pieni ongelma on kuitenkin yhden satulassa olevan kumitutin repeäminen.
    KUVA ja TOINEN.
    Mahtaisiko kenelläkään olle tietoa saako tommosia osia irtonaisena, eli tuota kumiosaa ja mahdollisesti tuota holkkia? Olisiko muuta keinoa saada korjattua?

  • #2
    Tässä toteutettu ottamalla Budwegin sarjasta sinnepäin oleva kumi.

    Comment


    • #3
      Takasatuloihin ainaki saa motonetistä tiiviste korjaus sarjan. Ja löytyy jopa lahdesta suoraan hyllystä.

      Comment


        #4
        Ei kukaan oo hommannu tai käyny kattomassa mihin satulamalliin motonetin A4 98-> Lucas korjaus-sarja 23-6772 sopii? Olisko S:n HP2:siin? Ku eteen löytyy kumminkin myös ATE:n korjaus-sarjaa, 95-00.

        Comment


        • #5
          Tuntus että noi korjaussarjat sisältää vain tommoset liikkuvat osat, mutta noi kumitutit eivät oikeastaan ole liikkuvia. Tuntuu että noi tuttien sisällä olevat holkit on vain eräänlaiset satulan vastakappaleen ohjurit? Jos ei muuta löydy, niin meinasin jos tuon holkin vaan saa jotenkin suojattua tiiviiksi, jollain...

          Comment


            #6
            Mitä itse olen satuloihin liukutappisarjoja ostanut niin kumit tulee mukana. Tietty se on ehkä eri, liukutappisarja vs. korjaussarja. Mutta tiskille kun menee ja pyytää korjaussarjan niin siitähän sen näkee.

            Comment

            Working...
            X