Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Renkaan valmistusvirhe vai jotain muuta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kenenkään visakorttien saldo tai rahapussin tilanne ei varmaan ole ollut tuossa tapauksessa ratkaiseva tekijä. Jos tuolle linjalle lähdetään niin olis varmaan pitänyt jättää auto kokonaan ostamatta tai jäädä kotiin.

Itse rengasliikkeessä vuosikausia töissä oltua osaan jotenkin nähdä tämän homman niin että siellä nyt rengasliikkeen ja Nokian edustajan välillä on tapahtunut se fiba ja siitä sit lähdetään hakemaan syyllistä ja maksajaa. Asiakashan on aina oikeassa ja kuluttajan asema on (ehkä jopa tarpeettoman) vahva tässä maassa joten jos jaksaa tarpeeksi rutista niin eiköhän tuolta paremmatkin korvaukset irtoa.

Comment

Pyydät sen korvauksen itsellesi ja ostat käytetyt kitkat. Kyllä 670€ riittää ihan varmasti +6mm pintaa omaavien kitkojen hankintaan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
        Onhan toi nyt ihan väärä ajattelutapa. Sama kun ajattelis että jos ens viikolla tukkirekka nykäisee albanzon aanelkun kylkeen ja auto lunariin (tietty kuski hengissä), kylläpä ois kannattanu ottaa ne 670€.
        Okei, mun esimerkkitapaus oli huono.

Lähinnä tuossa mun viestissä oli se ajatus, että jos Nokian edustaja olisi tarjonnut 670€ käteen tyyliin ota/jätä. Olisi ollut täysin tyhmää jättää rahat ottamatta. Ainakin omasta mielestä.

Ja ehkä edustaja ajatteli myöskin, että näistä ihan kelpo korvaus Nokian puolesta maksetaan, niin renkaan kyljet auki vaan.

Comment

Vihdoinkin sain Camskilliltä hommaa eteenpäin. En tiiä mihin mun vietit meni sähköpostista, mutta muistutus niiden nettilomakkeella taas herätti aiheen eloon.

Joudun lähettämäään renkaat englantiin, pelkät kuvat eivät riittäneet. Onko kellään suosituksia, että mikä olis halvin kuriiri?

Comment

Working...
          X