Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 jarrupäivitys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 100 jarrupäivitys

Milläs tota lähtis päivittää 16" vanteelle. Paljoa isommat ei taida mahtua, auttaisko vakio levyt ja siihe jotkut 4 mäntä satulat (esim. winwoodit).

Ufot mahtuu ainakin hyvin, tehoakin enemmän kun vakioissa ja niitä saa käytettynä puoli ilmaiseksi ;)

Comment

Tuli noi tolpatkin värjättyä. Itse asias olis tulos raato mis olis noi ufo tolpat, satulat/levyt puuttuu. Paljoha noi ufon satulat kustantas, uudet tai korjaus? 314mm taitaa olla suurin mikä mahtuu normi levyillä vai onko vanteen mallilla vaikutusta?
      Viimeksi muokannut JVTL; 19.8.2011, 04:35.

Comment

Pelkät Ufolevyt ja -palat maksaa sen verran että mikä tahansa muu ratkaisu tulee edullisemmaksi.

Hyviä käytettyjä jotka ovat halpoja että homma kävisi mielekkääksi, ellei sitten ole ihan kitupiikki masokisti, tulee vastaan yhtä usein kuin siivekkäitä lehmiä.

Comment

Mulla olis pari settiä ufosatuloita, levyjä ja puolimoisia paloja. Ainakaan ne levyt jotka mulla vimeksi oli kiinni eivät täryyttäneet. Yks satula vuotaa männän välistä, todennäköisesti muut on ok.

Lisäys. yks levy on susi, eli 2 hyvää ja yks käyttökelpoinen.
          Viimeksi muokannut Thuppu; 19.8.2011, 10:29.

Comment

Ufojen jarrupalat (Ferodo) maksoi 90€ Fixuksella, kun muutama viikko sitten hain. Vanhoja levyjä pystyy sorvaamaan kunhan eivät ole ihan finaaliin käytettyjä.

Osanumeroita ufo satulaan (otettu pakkauksista):

Ate:n tiivistesarja männälle (pölysuoja + o-rengas): 250037 / 11.0441-6003.2
            Budweg:in mäntä: 101-0260 / 23.600.3

Mäntä on muistaakseni Transitiin tarkoitettu ja sitä joutuu sorvaamalla lyhentämään ~ 3mm ulkopäästä, muuten samankokoinen kun vakiomäntä.
            Tiivistesarja ja mäntä ei montaa kymppiä maksa per satula.
            Viimeksi muokannut hoff4; 19.8.2011, 10:51. Perustelu: lisäys

Comment

Thuppu: Paljos ufois paksuutta/valmistus vuosi, v8 vois tarvita. Kyl taijan laittaa normaalit levyt, alapallo väärän kokone ufon tolpis.

Comment

Working...
              X