Mites tollane pitäis toteuttaa, et sais alipainejarrut. Uudemman satkun pumppu, (kookas) alipainepönttö tietysti ja Imusarjalta letku takaiskulla pönttöön. Varaakos se tohon pönttöön alipainetta, et jarrut tehoistuis kiihdytyksen jälkeenkin. Yhestä turbo autosta tutkailin, mut siinä oli joku härdelli siinä imusarjan päässä mistä lähtö otettu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pommi-> alipainepöntöksi
Collapse
X
-
Vähä huono voi olla kun se pommi on paineakku jossa sisällä kalvo. Parempi olisi ihan vaan joku pallo tai pönttö ilman kalvoa.
-
Mustaa valkosel tietty. Asiaa suullisesti kysymäl katsuri totes, et jarruja saa aina parannella. Tuskin huonommaks vois pommista mennä.
Comment
-
Ei siinä kyllä mikään muu parane kuin hytikkanesteen mahdolliset vuodot. Eihän hytikkatehostuksessa mitään vikaa ole toiminallisesti ajatallen. Lötköissä on alipainesäiliöitä kuskin puolen lokarin sisällä. Ei tosin käytetty jarruihin, mutta muihin alipainelaitteisiin. Minä ottaisin kyllä suoraan tarvittavat osat alipainetehostetusta autosta. Patentit menee aivan turhan vaikeaksi.
Matrikkelin kanssa vähän samalla skeptisellä linjalla, että noinkohan vain saat AKElta papereihin leimoja...
Comment
-
Uus pommi makso huimat 85€ kotiin tuotuna saksasta, maltoin vielä maksaa sen ja laittaa paikalleen.
Comment
-
C4 TDI:stä alipainetehostaja voisi olla melko hyvin istuva. TDI:ssä on pumppu alipaineelle, lötköön joutuisi varmaan taikomaan säiliöstä tai jostain olemassa olevasta linjasta oman yhteen tehostajalle. Säiliön riittävä koko lie syytä myös varmistaa.
Comment
-
Eipä se taida bensakoneisessa olla alipainepumppu tarpeellinen, vaikka olisikin ahdettu. Harvemmin jarruja silloin tarvitaan, kun imusarjassa on ylipainetta. Muuten olen siinä uskossa, että tehostintyypin vaihto kuuluu ns. kiellettyihin juttuihin, muutoslupaan saanee olla aika hyvät perusteet.
Comment
-
Ajattelin mainita tuon dieselin pumpun ihan eron esiintuonnin nimissä. Tottahan siitä turbonkin imusarjasta saa alipainetta, mutta säilön riittävyys lie syytä varmistaa. josko tuon nyt posketon tarvitsee kuitenkaan olla..
Comment
-
http://www.034motorsport.com/chassis...f2lmj9vs8l02l6
Näyttää maailmallakin olleen kiinnostuneita hydraulista vakuumimaailmaan
Comment
-
Itelle löysin ebay.de ja hakusanaks druckspeicher. Pienen vertailun jälkeen löyty oikea. Yks letku piti teettää ja ostaa banjopultti mut muuten ihan plugandplay. Letku ja banjo makso 20€ eli 105€ koko homma jos ei työlle laske mitään.
Comment
Comment