Saako vaijerin "poikki" tuosta säätömurikan kohdalta jotenkin, vai pitääkö vaijeri repiä kahvalta asti irti? Tarkoituksena ottaa alempi tukivarsi irti puslanvaihtoa varten. Homma siinä tilassa että vehkeet ois valmiina talliin vietäväks mutta vaijeri vittuilee..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 quattro käsijarruvaijerin irroitus?
Collapse
X
-
Lainaan topicia hieman, onko käsijarruvika "aina" läpiviennin alapuolisella osuudella vaijerissa? Kardaanin ja putken välistä lämpösuojapeltiä irroitellessa katselin läpivientikohdalta lähtevän yhyet vaijerit ja käsijarrukahvan liike vaikuttaa tässä kohtaa "normaalilta" vaijereihin nähden.
Kiristyssäädin käsijarruvaijerille löytyy noin 50cm ennen takarenkaiden tukirakenteita, näyttäisi olevan läpimätä holkkeja ja kierteitä myöten.
Onko mitään tehtävissä vai vaan vaihdettava uuteen vaijerit (molemmat?) Rälläköimällä vai onko jotain sivistyneitäkin keinoja? :D
Mistä suosittelisitte uusia vaijereita, mätänet, fixus? Onko eroa.
Comment
Comment