Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Irrotettavaa lisävalotelinettä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Irrotettavaa lisävalotelinettä

Elikkäs olen nähnyt yhdessä autossa sellaisen kolmella lisävalolla olevan irroitettavan lisävalo telineen. Onko kellään yhtään aavistusta että mistä niitä mahtaisi saada tilattua? Googleen olen yrittänyt kirjoitella vaikka sun mitä, mutta ainostaan tuollainen sivu on löytynyt http://www.olconstruction.se/lighton.htm
    Tuotakaan sivua ei ole ihan vasta päivitelty, joten onkohän kyseistä firmaa enään olemassakaan..

Itse en halua "kiinteitä" lisävaloja autoni keulaa rumentamaan, mutta pitemmälle matkalle valoa olisi hyvä kuitenkin saada, senpä takia tuollainen irroitettava teline olisi juuri oikea ratkaisu mielestäni.

Jos jollain olisi parempaa tietoa niin täällä ollaan kuulolla. Jos linkkejä löytyisi ja sitä kautta muitakin innokkaita valotelineen haluajia, niin josko vaikka kehiteltäisiin jonkinlaista kimppatilausta, tms.

On tuollasista kokemusta ja yks löytyy varmaan vielä jostain varaston laatikosta. Isä oli joskus hommannu jonkun tutun kautta ruotsista tuollasen edelliseen autoon ja nyt myös sen jälkeiseen. Todella kätevä systeemi ei ole kuin minuutin homma kun valot on pois tai paikallaan. Itellä oli mondeon kaulassa kolme lamppua tuommosella raudalla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Antti5 Näytä viesti
      On tuollasista kokemusta ja yks löytyy varmaan vielä jostain varaston laatikosta. Isä oli joskus hommannu jonkun tutun kautta ruotsista tuollasen edelliseen autoon ja nyt myös sen jälkeiseen. Todella kätevä systeemi ei ole kuin minuutin homma kun valot on pois tai paikallaan. Itellä oli mondeon kaulassa kolme lamppua tuommosella raudalla.
      Voisitkos käydä katsastamassa että löytyykö sinulla sitä sieltä varastosta? Olisitko halukas myymään sitä?

Comment

Pittää käyä kattoon muistaakseni siinä ei niitä tukirautoja ollu mtta ne pystyy ite tekeen, itelle ainakin tein.

Comment

.......jep
          Viimeksi muokannut kuukasjarvi; 6.8.2011, 15:59.

Comment

Working...
          X