Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

typ44 taka-akseli vinossa ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kun saisi jostain kuvia tuosta kelkan asennuksesta, niin voisi uudelleenarvioida tuon projektin järkevyyden. Ei se auton vaihtokaan mikään pikkujuttu ole loppupeleissä... ainakaan parempaa hinta/laatu-suhdetta, kuin tässä lötkössä oli, voi olla vaikea löytää :P

Comment

Testien perusteella ei 1.5mm riittänyt vielä, pitää nappaa joku 0.5mm pois vielä niin sitten jos olisi akseli keskellä.. jos ei vieläkään niin sitte niistä adaptereista. hmm saattais olla kelkka ja vetolaitteet saatavilla helposti, itse en kyllä tohdi urakkaan ruveta :)

Comment

Tuli just mieleen yks juttu, minä vaihdoin vanhemman 44:en jarrurummut kun tein jarruremppaa. Ne on nimittäin 5-6mm ohkasemmat... Siinä voittaa noin 1-1,2cm yhteensä jos vanteet ei meinaa mahtua. Ostin ne /&/)=)/%#£ rummut X-netistä ja ne oli kierot. Tietenkin olin jo maalannut ne ja kaikki. Meinas hihna hypätä pari pykälää kun löin ne kiinni ja poljin jarrua eikä ne pyöriny sitten yhtään! Eikun vaihtoon ja sain vähän paremmat jotka sitten kuitenkin sorvattiin vähän ajan päästä ja sen jälkeen ovat pysyneet suorina. Nykyään en osta jarruosiakaan X-netistä!

Comment

Working...
        X