Pientä huoltoa tehdessäni mm. pissapojan säiliö irti jne...oli vaijeri ilmeisesti? mennyt jotenkin huonosti kun konepelti ei enää aukea vaikka tekisi mitä! Aukeaa puolittain eka vaiheeseen kahvasta nykäisten eli kuulee kun apukuskin puoli aukeaa mutta kuljettajan puoli on jumissa ja kovassa... Ei ole mitään käsitystä miten sitä alkaisi purkamaan kun jossain vaiheessa tarvitsee konehuoneeseenkin päästä? Onko kenelläkään vinkkiä miten toimia? hauallakaan ei oikein vinkkiä löytynyt! Neuvoja kiitos! Autohan on A6 C4 eli "vanhalla korilla"...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Konepelti jumissa, miten saan auki?
Collapse
X
-
Jos on tarpeeksi näppärä kaveri sen voi saada auki tekemällä tarpeeksi jäykästä rautalangasta koukun ja nykäsee sen sieltä maskin reijästä auki.
Toinen vaihto ehto mennä ala kautta ja käyttää vaikka montaa hylsysarjan jatkoa ja vääntää se hakanen alakautta auki. Se jatkojen pituus pitää olla ainakin 50cm.
-
Kiitoksia vinkistä ja tosissani yritin: "Jos on tarpeeksi näppärä kaveri sen voi saada auki tekemällä tarpeeksi jäykästä rautalangasta koukun ja nykäsee sen sieltä maskin reijästä auki"...tein rautalangasta koukun ja vaikka kuinka nyin niin vaijeri kyllä liikkuu mutta vaikuttaa löysältä eli en saanut auki kuin toisen puolen eli vaikutus sama kuin sisältä vivusta nykäisee...mistähän löytäisi kuvan että saisi käsityksen millainen mekanismi siellä on.
Comment
Comment