Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kampperi A4 audissa B5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kampperi A4 audissa B5

    Minä vaihdatin Audiini eteen takapään tukivarren.Kysymys kuuluu:astekulmaksi jäi nelipyörä suuntauksessa 52 kulmaminuuttia,kun max arvo 45 kulmaminuuttia eli ts. pyörä on kallellaan edessä vas.puolella 7 kulmaminuuttia sisäänpäin?Laakkosella sanoivat, ettei ole mitään merkitysta ajoon tai renkaan kulumiseen?
    Rakenne näkyy olevan sellainen ettei kampperia saa säädetyksi;kiinteä,tukivarsi määrää astekulman.

    Mitä olette mieltä edellä mainitusta asiasta,pitääkö kokeilla toisella tukivarrella kampperia saada kohdalleen??

  • #2
    Oliskohan kolariauto?

    Comment


    • #3
      Kampperi

      Ei pitäisi olla kolariauto.Pohdin sitä tukivarren tekotapaa.Tuki varret näyttäisi olevan tehty valamalla;tuleeko varmasti mittatarkkoja varaosia sillä toteuttamistavalla.Muuttuuko kampperi toisella tukivarrella,harmi kun en ottanut vanhaa talteen.Olisin sorvannut puslan muovista tai laakeripronssista siihen vaan,nyt olisi hyvä kokeilla muuttuuko kampperi toisella tukivarrella ja miten?

      Comment


      • #4
        Säädetäänkö tuossa mallissa camperia apurunkoa eteen-taaksepäin siirtämällä? Näin käsitin tuolla Vianorilla ainakin C4 tapauksessa olevan. Josko apurunko on hieman vinossa tms.

        Comment


        • #5
          Mistähän tuo 45minuutin maksimi peräisin? Itse säädin tuosta omastani kulmia ja camberit oli ainakin Autodatan normien sisällä. Eteen luokkaa 0°50'N±25' ja taakse 0°40'N±30'. Takapäässähän camberit säätyy helposti tukivarsien epäkeskopulteilla, mutta etupään säätö vaatii pientä kikkailua.

          Comment


          • #6
            Kampperi Audi A4 !.8TQ B5

            Kysyn onko kyseisessä autossa apurunko kuten muutamissa Audin malleissa.En pääse helposti nosturille tai montulle kiireen vuoksi.

            Jos saisi tietoa niin varaisin Vianorille uuden ajan,koska siellä ne totesi etupäässä, ettei ole säätöjä,oliko oikea toteamus vai tekijän osaamattomuus tuntea auto.

            Sanoivat vastaavia olleen uusissa Passateissa;kamppeeri jää säätöarvojen ulkopuolelle arvot; 27-45 kulmaminuuttia.Autot olivat menneet Laakkoselle tarkistukseen 85Eur hinta(tutkimus jos tarpeen hinta erikseen).Menee helposti kallis reissu.

            Kysyin laakkoselta miten tukivarren vaihto toiseen tuki varteen.Tarkoitus kokeilla toisella tukivarrella on niissä mittaeroja silmien välillä.Ei suostuneet,vaihdetaan vasta sitten uuteen kun tutkittu

            Comment


            • #7
              Kyse on niin pienestä erosta, etten kovinkaan suurta numeroa tuosta viitsis lähteä tekemään.
              Ei mitään vaikutusta käytännössä...

              Comment


              • #8
                Mjoo, ei käytännössä vaikuta juuri mitään.

                Comment

                Working...
                X