No niin, cabrioista on paljon kysymyksiä mutta vähän vastauksia, mutta kysytään lisää:
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa sähköhydraulisen katon ohjausmekanismin letkujen vaihdosta, letku murtui kuskin puolen sylinterin läheltä (riittävän kaukaa (20cm päästä), ettei voi lyhentää suoraan sylinterille, paitsi ehkä väliliittimellä???), eli onko kyseessä audi-specific letkut vaiko vakiota hydraulikamaa (voisi ollakin)??
Katto avautuu ja sulkeutuu vielä ehkä kertaalleen, mutta sitten säiliö lienee tyhjä, vian paikallistaminen suurensi tihkumisen vuotamiseksi, letkut olivat "sulaneet" yhteen nipparin kohdalta ja toinen kuoriutui niiden liikkuessa...mutta oli kait jäänyt mekanismin väliin jo aiemmin ja korjattu jollain purkkavirillä... toisella puolella olikin jo uusia nippareita ja vissiin letkujakin siis jonkun ed. omistajan toimesta...
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa sähköhydraulisen katon ohjausmekanismin letkujen vaihdosta, letku murtui kuskin puolen sylinterin läheltä (riittävän kaukaa (20cm päästä), ettei voi lyhentää suoraan sylinterille, paitsi ehkä väliliittimellä???), eli onko kyseessä audi-specific letkut vaiko vakiota hydraulikamaa (voisi ollakin)??
Katto avautuu ja sulkeutuu vielä ehkä kertaalleen, mutta sitten säiliö lienee tyhjä, vian paikallistaminen suurensi tihkumisen vuotamiseksi, letkut olivat "sulaneet" yhteen nipparin kohdalta ja toinen kuoriutui niiden liikkuessa...mutta oli kait jäänyt mekanismin väliin jo aiemmin ja korjattu jollain purkkavirillä... toisella puolella olikin jo uusia nippareita ja vissiin letkujakin siis jonkun ed. omistajan toimesta...
Comment